ימאהה טנרה 700 יוצג בקרוב?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
החברה מתחילה לשחרר טיזרים לאופנוע אדוונצ'ר חדש שיוצג בספטמבר וטנרה 700 הוא המועמד ההגיוני

ימאהה הציגה בשנה שעברה אופנוע קונספט שאמור להחליף את XT660Z טנרה שחוגג קרוב לעשור מאז הצגתו. כעת מפיצה ימאהה סרטון לגבי הצגה של אופנוע חדש כבר בספטמבר. האם מדובר בטנרה 700 החדש?

טיזרים בסרטוני רשת הם דרך מעולה לבנות ציפייה להשקת אופנוע חדש. היצרניות כבר יודעות לעשות את העבודה וכשמדובר באופנוע שרבים מחכים לו, זה מצליח אף יותר. בתערוכת מילאנו בשנה שעברה הציגה ימאהה את אופנוע הקונספט T7: אופנוע אדוונצ'ר קרבי המצויד במנוע טווין מקבילי, המניע את אופנוע הכביש MT-07. אופנוע שצפוי להחליף את ימאהה טנרה 660 המצויד במנוע צילינדר בודד ומיוצר כבר קרוב לעשור.

האופנוע פותח על ידי קבוצת הראלי של החברה בצרפת, מחלקת העיצוב והפיתוח באיטליה וסדנת העיצוב GK Design בהולנד. כאמור, מנוע ה-MT-07 הותקן בשלדה המתאימה לאופנוע אדוונצ'ר. האופנוע צויד בגלגלים במידות המתאימות לרכיבת שטח, 21 אינטש מלפנים ו-18 אינטש מאחור, מיכל דלק מאלומיניום, נורות LED מלפנים, מתלים של חברת KYB, מפלט מתוצרת חברת אקרפוביץ' ובעיקר עיצוב שמזכיר מאוד את אופנוע הראלי של החברה. 

T7 קונספט – הצליח לעורר תגובות נלהבות

בניגוד לדגמי קונספט רבים, ימאהה בנתה גם אב טיפוס מתגלגל ושיחררה סרטונים שלו בתנועה. החברה אף הגדילה לעשות ולאחרונה איפשרה למגזין האיטלקי dueruote לבצע רכיבת מבחן על דגם זה. אלא שימאהה התעקשה כי האופנוע לא יוצג לפני שנת 2018 ולכן הסברות היו כי הדגם לכביש הציבורי יוצג רק בתערוכת מילאנו השנה.

כעת משחררת החברה טיזר (סרטון בסוף הידיעה) לדגם חדש שצפוי להיות מוצג ב-6 בספטמבר עם הכיתוב “The Adventure Awaits", מה שמחזק את הסברה כי מדובר בהצגת טנרה 700 חדש המבוסס על אותו דגם קונספט T7. סברה אחרת טוענת כי מדובר בטיזר דווקא לרכב Side By Side.

אם אכן מדובר בטיזר לאופנוע, משמע שהדגם לייצור סדרתי יוצג עוד לפני תערוכת מילאנו וייתכן כי יגיע לשווקים כבר בתחילת שנת 2018 ולא בחציה השני, כפי שקורה לרוב עם דגמים המוצגים בתערוכת מילאנו הנערכת בחודש נובמבר.

מחליפו של הטנרה עורר התלהבות רבה ברשת שכן הוא יכול להוות אופציה יחסית זולה לאופנוע אדוונצ'ר בנפח בינוני עם יכולות שטח רציניות, מעבר לעובדה שהעיצוב עצמו של דגם הקונספט קולע בדיוק לטעמם של חובבי הקטגוריה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד