ילדי האנרכיה חוזרת, בערך

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דרמת הפשע-אופנועים תקבל סדרת המשך, שתתמקד בכנופיית Mayans MC. היא צפוייה לעלות בקיץ

יותר משלוש שנים לאחר שהסתיימה העונה השביעית והאחרונה של סדרת דרמת האופנועים ״ילדי האנרכיה״, רשת כבלים האמריקאים FX מאשרת כי היא תוציא לה סדרת המשך (ספין אוף). לפי דיווח במגזין Rolling Stone שפורסם השבוע, לסדרת ההמשך יקראו Mayans MC והיא תתפרס על פני עשרה פרקים. לפי הערכות שונות הסדרה תעלה לשידור לקראת סוף עונת הקיץ של 2018.

עלילת הסדרה צפויה להתרחש כשנתיים וחצי לאחר סוף העונה השביעית של ילדי האנרכיה. היא תתמקד בכנופיה היריבה-שנהפכה-לשותפה – Mayans MC. ״סדרת ההמשך תתמקד בדמות של איזי רייס (EZ Reyes), שבדיוק השתחרר מהכלא, ומנסה להצטרף לכנופייה הנמצאת על הגבול עם מקסיקו״, נמסר בהודעה מטעם הרשת. ״הוא יידרש לאמץ זהות חדשה של פורע חוק״.

את דמותו של איזי רייס יגלם השחקן האמריקני-אל סלבדורי-ארגנטינאי ג׳יי.די פארדו. לפי אתר Remezcla, לצידו יככב השחקן האמריקני-מקסיקני המוערך אדוארד ג'יימס אולמוס, שיגלם את אביו. ״יוצר הסדרה המקורית וסדרת ההמשך קורט סאטר הוא מספר סיפורים נהדר״, נמסר ממנהל מחלקת התוכניות המקוריות ב-FX ניק גראד. ״הסדרה החדשה תביא איתה אנרגיה וזהות שהן חלק מהסגנון המיוחד של של סאטר״.

הסדרה המקורית, ״ילדי האנרכיה״, החלה בשידור בספטמבר 2008, והסתיימה לאחר שבע עונות בדצמבר 2014. היא התמקדה בדמותו של ג׳קסון ״ג׳קס״ טלר, סגן נשיא מועדון ילדי האנרכיה, שמתחיל לפקפק בפעילותו של המועדון ובעצמו. מקור ההכנסה העיקרי של המועדון בסדרה הוא סחר בנשק, מה שגורר את חבריו לסכסוכים רבים עם כנופיות פשע יריבות.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד