טוסטוס עם שרירים: הונדה סופר סופר סופר קאב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
תרגיל העיצוב של סדנת K-Speed התאילנדית, שהוזמן במיוחד על-ידי הונדה, משדרג את הקטנוע הנמכר ביותר בעולם לדרגת אופנוע נחשק

הונדה השיקה השבוע בתאילנד את הדור החדש של 'סופר קאב' – כלי הרכב המנועי הנמכר ביותר בתולדות האנושות, וזה לא מאורע שאפשר לעבור עליו לסדר היום עם הודעה סטנדרטית לעיתונות או מסיבת עיתונאים רגילה.

לקראת האירוע המרגש הטילו אנשי הודה משימה מאתגרת על סדנת השיפורים התאילנדית K-Speed: להתפרע, ולהפוך את הטוסטוס – שהפופולריות שלו מבוססת על מבנה פשוט וצנוע – למכונת מלחמה משופרת עד השמים.

אנשי K-Speed, אשר מתמחים בייצור ודיגום אבזור 'אפטרמרקט' ייחודי לכל סוגי האופנועים והקטנועים הרימו את הכפפה, ובגדול. תוך פחות מחודש ימים הם לקחו את קאב החדש ובנו עליו את ה-"Super Power Cub" שלוקח לקיצוניות את אופנת ה'וינטאג" ומלביש אותה על הדו"ג הקטן בדרך מעוררת השראה.

 

אנשי OverRide צילמו את התוצאה בצילומים מרהיבים, שמככבים כעת בעמוד הפייסבוק של הסדנא התאילנדית, וצריך לתת לעיניים לעשות את העבודה, ובעיקר לשים לב לפרטים הקטנים.

מעבר לחוויה הוויזואלית, מה שעושה את ה'סופר פאוור' למרהיב כל כך הוא שילוב בין רטרו לבין אלמנטים מודרניים כמו תאורת LED מצד אחד, אבל גם עם אלמנטים "לא קשורים" ועממיים בעליל כמו כידון רחב ופשוט שעליו מותקן פעמון של אופניים.

אלמנט העיצוב הבולט ביותר, תרתי משמע, הם כמובן הגלגלים הרחבים שעוטים צמיגים שמנים במידות 17X2.50, וגם החזית ה"קצוצה" עם פנס ראשי שמוצמד כעת במיקום נמוך במיוחד.
עבודת מתכת משמעותית יותר בוצעה בחלקו האחורי של הכלי, שם נחתך קצה השלדה והולבשו זרוע אחורית משודרגת עם בולמי זעזועים שעוברים מעל לכנף אחורית מרהיבה.

יחידת התאורה האחורית מוקמה למטה מימין ולוחית הרישוי למטה משמאל, המאותתים האחוריים מוצמדים אל צידי הכנף, הכלי כולו צבוע בצבעי שחור-לבן וכולו אומר "אופנוע" – וכל זאת מבלי לוותר על אלמנט העיצוב המזוהה ביותר עם 'קאב': מעטה הפלסטיק הקדמי שמשמש בעיקר כמגן בוץ קטן.

 

 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד