חשבון האינסטגרם שמאפשר הצצה לכנופיית הרוכבים האוסטרלית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
משתמש אינסטגרם שצץ לאחרונה ברשת חושף את מאחורי הקלעים של מועדון האופנועים האוסטרלי ״פינק״, שחלק מחבריו הואשמו בעבר בעבירות אלימות

מועדון האופנועים ״פינק״, שנוסד בשנת 1969 בעיר סידני, ידוע לשמצה באוסטרליה בשל הפעילויות העברייניות שלו. בין היתר, חברי המועדון הואשמו במהלך השנים בהברחת סמים, הלבנת כספים ועבירות אלימות שונות ובהן ניסיון רצח.

עם זאת, חשבון אינסטגרם שצץ לאחרונה ברשת מאפשר הצצה לחיים בכנופיה האוסטרלית, בצנזור החלקים האלימים כמובן. בחשבון, המנוהל על ידי המשתמש ״finks.mc״, מופיעות תמונות רבות של חברי המועדון המקועקעים בפוזות אופייניות.

צילום מסך מחשבון האינסטגרם finks.mc

במרבית התמונות מופיעים כמובן האופנועים הכבדים של חברי המועדון, ובתמונות אחרות מופיעים איורים ובהן דמויות מצוירות עם נשקים שלופים, בליווי מסרים אנטי משטרתיים. מי שירצה לצפות בחשבון – עליו דווח בכתבה באתר החדשות האוסטרלי news.com.au – יאלץ לקבל את אישור בעליו. עם זאת, נראה שלחברי המועדון אין כל כך מה להסתיר – והם אישרו את כותב שורות אלה תוך מספר דקות.

בשנת 2012 דלפה לרשת רשימת הדרישות ממצטרפים למועדון. כך, למשל,  מועמדים למועדון חייבים להחזיק אופנועים אמריקאים או בריטים בנפח מינימלי של 650 סמ״ק, ומורשים להצטרף באופן חלקי רק לאחר שאושרו בהצבעה מיוחדת. לאחר מכן, במשך שנה, הם נחשבים חברים על תנאי.

בתום 12 החודשים שמו של המועמד עולה פעם נוספת להצבעה, ועליו לקבל את אישורם של 75% מחברי המועדון. לאחר מכן הם נחשבים לחברי מועדון ללא זכות הצבעה, ובתום שנתיים הם צריכים לקבל אישור נוסף שמונפק על פי ״ההתנהגות והביצועים״. לאחר מכן הם מורשים ואף נדרשים לקעקע עצמם בסמלי המועדון, ולהשתמש בסמליו באופן שוטף. נשים, כמו במועדוני רכיבה גבוליים רבים בעולם, לא מורשות להצטרף.

צילום מסך מחשבון האינסטגרם finks.mc

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד