חניה מהעתיד: הקפסולה שתשמור לכם על האופנוע

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חברה מגרמניה החלה לייצר מתקן ייחודי לחניית אופנועים, שנראה כמו קופסאות פלסטיק מהחלל. המחיר: כ-3,500 יורו

לשמור על האופנוע כשאתם בבית, בעיקר אם אתם גרים בעיר, זה לא דבר קל. הגשם ירטיב לכם אותו לפני הרכיבה לעבודה, האבק יטנף אותו לפני הרכיבה של סוף השבוע – ושלא נדבר בכלל על הגנבים שמעוניינים בכלי השלם או בחלקים ממנו. אה, ויש גם כל מני שיכורים חצופים שחושבים שהכלי שהשקעתם בו כל כך הרבה כסף ואהבה הוא לא יותר ממשענת לשים עליה את התחת כשהם מדדים חזרה מהבר.

חברה גרמנית בשם בייקבוקס24 (bikebox24). מנסה לפתור בדיוק את הבעיה הזאת. היא מייצרת מעין חניות קטנות ומקורות, אותן ניתן להתקין כמעט בכל מקום, והכניס אליהן אופנוע אחד. לחנייה הניידת הזאת – ששטחה עומד על קצת פחות משלושה מטרים רבועים – רצפה עשויה מעץ לבוד וכיסוי עשוי פלסטיק קשיח. תחליף הרבה יותר עמיד ונוח מאשר כיסוי ה-PVC הנפוצים לאופנוע הנוטים להיקרע, ותמיד צריך למצוא מקום לאכסן אותם.

עוד יש בקפסולת החנייה הזאת הניתנת לעיגון לרצפה גם מנעול מאובטח; צירים טלסקופים לפתיחה ולסגירה קלה; וחורי אוורור. לפי החברה, כל החומרים עמידים בתנאי מזג אוויר קיצוניים, כך שהאופנוע לא יתלכלך לכם מהגשם, מהאבק, או מסתם כלבים שהחליטו לעצור ולהשתין עליו.

המוצר עצמו לא זול, ומחירו עומד על 3,490 יורו, ללא דמי משלוח, לדגם הבסיסי. החברה גם מציעה דגם גדול יותר המסוגל לאחסן כלים גדולים דוגמת אופנועי תיור וצ׳ופרים תמורת 4,390 יורו, גם כן ללא דמי משלוח. אמנם לא מדובר בכסף כיס, אך לפעמים אין מחיר ללב שקט.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד