חווית רכיבה עם אלוף עולם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לורנזו סנטונילו, רוכב רשמי של שרקו, הגיע ארצה. סביו לא עמד בפיתוי והצטרף אליו לרכיבה

ביום שישי שעבר הוזמנו לאירוע רכיבת שטח עם הרוכב הספרדי לורנזו סנטולינו שנמנה על הרוכבים הרשמיים של חברת שרקו ומתחרה באליפות העולם באנדורו. האירוע הופק על ידי קבוצת ה.מ. מוטורס שמייבאת את שרקו לישראל, והתקיים באזור מושב תעוז לאורך ציר לטרון ויער צרעה.

נוסף לרכיבה עם האלוף הספרדי זכינו לקבל ממנו הדרכה בסיסית לגבי הכנת האופנוע, תנוחת רכיבה וטיפים נוספים רבים. אנשי ה.מ מוטורס ניצלו גם את האירוע כדי להציג את דגמי האנדורו החדשים של שרקו.

רכיבה עם רוכב שטח מקצועי ברמתו של לורצנו היא תמיד חוויה מכוננת ואני בטוח שבזכותה רבים מבין המשתתפים שיפרו את הבנתם ברכיבת שטח באופן שיסייע להם לרכוב מהר ובטוח יותר. לורנזו הוא מדריך סבלני מאוד וההקפדה שלו על הסברים מפורטים, והדגמות חוזרות ונשנות, מוכיחה שהוא גם מדריך מעולה.

 

לורנזו סנטונילו

האירוע נערך במקום שבו חרוצים אין ספור 'סינגלים' ברמות קושי שונות, ולאחר שריפות רבות שהתחוללו כאן בשנים האחרונות נחשפה הקרקע ונפתחו עליות מאתגרות רבות.

הסינגלים והעליות נבחרו לפי סדר קושי עולה כך שעל אף הבדלים גדולים ברמת הרכיבה של המשתתפים יכול היה כל אחד להתמודד עם מה שמתאים לו.

בכל פעם שלורנזו עלה על האופנוע זכינו לקבל תצוגה מרשימה של יכולת רכיבה ושימוש נכון ומושכל ביכולת האופנוע. סגנון הרכיבה שלו נקי מאוד ובולטת יכולתו "ליישר פניות" לאחר שניכנס אליהן במהירויות שנראות בלתי הגיוניות.


בניגוד לרוכבי אקסטרים אנדורו שביקרו לאחרונה בישראל לורנצו מתחרה במרוצי אנדורו בסבב העולמי, ה-WEC, שבהם המהירות, ולא ההתמודדות עם מכשולים בסגנון טריאל, היא שמנצחת.

כתוצאה מכך הוא נראה יותר מהיר על האופנוע, ואופן השימוש שלו במנוע הוא בתחום העליון של טווח הסל"ד. בנוסף הוא מעדיף לרכב על אופנועי ארבע פעימות, בניגוד לרוכבי אקסטרים שמעדיפים מנועי שתי פעימות, בגלל שהארבע-פעימתיים יציבים ונשלטים יותר במהירויות גבוהות.

פעילויות שכאלו ללא ספק מקדמות את ענף רכיבת השטח בישראל ואני מקווה שזו רק תחילתה של מסורת ובעתיד הקרוב נזכה לשמוע על אירועים שכאלו. 

*הכותב היה אורח של ה.מ. מוטורס

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד