חדש מסאן יאנג: ג'וימקס Z ו-HD החדשים עולים על הכביש

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מטרו מוטור מתחילה לשווק בישראל את ג'וימקס Z, הבן החדש במשפחת הג'וימקס הפופולארית בנפחי 250 ו-300 סמ"ק. וגם סאן יאנג HD חוזר לישראל

ב'מטרו מוטור' ממשיכים בהשקת הדגמים החדשים של 2019, כשכעת מגיעה תורה של סאן יאנג להעלות אל  הכביש שני דגמים חדשים ורעננים. אחד מהדגמים הללו הוא ג'וימקס Z החדש, הגלגלו המודרני של משפחת הג'וימקס הפופולארית שהוא אחד מדגמי הקטנועים הנמכרים ביותר בישראל בעשור האחרון.

סאן יאנג ג'וימקס Z ממשיך להיות ממוצב על התפר שבין הקטנועים העממיים הפשוטים לבין קטנועי המנהלים היוקרתיים והכבדים, כשהוא מחלים את דגמי ג'וימקס X  הוותיקים. גרסת ה-Z מתאפיינת בעיצוב חדש לגמרי עם חידת תאורה גדולה וחזית בעלת קווים זוויתיים, כשבסאן יאנג טוענים לשלדה חדשה, קשיחה וקלה יותר מבעבר. הקטנוע מגיע מעתה עם משקף חדש וגבוה הניתן לכוונון, מקום לשתי קסדות מלאות מתחת למושב ושקע USB  מובנה לטעינה של הטלפון הסלולרי.

סאן יאנג ג'וימקס Z מוצע בשתי גרסאות נפח: 250 סמ"ק בהספק של 21.5 כ"ס ו-300 סמ"ק (278 סמ"ק ליתר דיוק) עם הספק של 27.3 כ"ס. מחירי הקטנוע עומדים על 25 אלף ש"ח לגרסת ה-250 ו-27 אלף ש"ח לגסת ה-300 כולל אגרת רישוי.

לצד ג'וימקס Z מגיע ארצה גם סאן יאנג HD300 החדש. מדובר בגלגול מודרני לקטנוע בעל הגלגלים הגדולים של החברה, שאימץ עיצוב מעוגל קלאסי בסגנון איטלקי בדומה למקור ההשראה: פיאג'ו בברלי. הדור החדש של הקטנוע קל יותר ב-15 ק"ג מקודמו הודות לשלדה חדשה וקומפקטית יותר, והוא מונע על ידי מנוע זהה לזה של הג'ימקס Z 300 עם הספק של 27 כ"ס. לסאן יאנג HD300 תא מטען בנפח 38 ליטר מתחת למושב, בלמים חדשים ושקע USB לטעינה. מחירו עומד על 27 אלף ש"ח.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד