זרם הפוך: בארה״ב מייצרים אופנועים חשמליים ישנים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חברה חדשה מקליפורניה תתחיל למכור בקרוב כלים חשמליים בעלי מראה קלאסי. הדגם הראשון שנחשף: סקרמבלר עם מראה של שנות השישים

האופנועים החשמליים כובשים בשנים האחרונות יותר ויותר מנתח השוק, ואיתם גם המראה העתידני שלהם. אך מה יעשה הרוכב מחבק העצים שאוהב מראה יותר קלאסי וקשוח לאופנועים שלו? בשביל זה קמה ממש לאחרונה חברה אמריקנית בשם פליי פרי (Fly Free).

החברה, המבוססת בלונג ביץ׳, קליפורניה, שמה לה למטרה לעצב אופנועים חשמליים במראה קלאסי. כך, היא הכריזה לאחרונה כי עד לסוף השנה הנוכחית יהיה ניתן להזמין את דגמיה בהזמנה מוקדמת. בינתיים היא הכריזה על שלושה אופנועים – הסמארט אולד ( SMART OLD) הסמארט קלאסיק (SMART CLASSIC) והסמארט דזרט (SMART DESERT).

עד כה, החברה חשפה פרטים אך ורק על האופנוע המדברי. מדובר בכלי חשמלי שנראה כמו סקרמבלר משנות החמישים או השישים, עם מראה בוסרי וערום. השלדה המשמשת את כל הדגמים היא שלדת צינורות פושטה אך נעה עם צמד בולמים מאחור, כשהחישוקים בעלי השפיצים משלימים את המראה התכליתי והקלאסי כשהם נועלים צמיגים דקים בעלי פרופיל גבוה. על פי אתר ההנעה החשמלית EVnerds, הכלי יגיע בשתי תצורת: האחת בעלת מהירות מקסימלית של 64  קמ"ש וטווח רכיבה של 80 קילומטרים; והשנייה בעלת מהירות של 80 קמ"ש ומרחק רכיבה של 161 קילומטרים.

הטענה מלאה של הסוללה צפויה לאורך שמונה שעות, וזאת על ידי ניתוק הסוללה עצמה מהאופנוע וחיבורה לתושבת מיוחדת. לפי המידע, מחזור החיים של הבטריות בהן ישתמשו בחברה עומד על 700 נסיעות. עוד בגזרה הטכנולוגית, האופנוע צפוי להמתתמשק עם מכשירי אייפון ואנדרואיד, ויהיה בו שקע לטעינת USB של כל אותם גאדג׳טים.

החברה צפויה לפרסם מידע לגבי הדגמים האחרים בשבועות הקרובים, וניתן להעריך כי הם יהיו מבוססים על סוללה דומה, אם לא זהה. לפחות בינתייים, החברה מסרבת לפרסם את מחירי הכלים.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד