וספה GTS משתדרגת לקראת 2023

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
סדרת הדגל של וספה עוברת עדכון משמעותי לקראת 2023. העיצוב האיקוני נשמר, אך ישנם מכלולי שלדה משופרים, תוספת אלקטורניקה וגרסאות עיצוב חדשות

פיאג'ו ממשיכה באבולוציה המתונה אך העקבית של דגמי וספה, ולקראת 2023 חושפת מתיחת פנים נוספת לסדרת GTS המובילה של מותג הרטרו האיטלקי. סדרת GTS יצאה לעולם בשנת 2005 והעדכון הנוכחי מגיע כ-3 שנים לאחר העדכון האחרון שעברה הסדרה, במהלכו קיבלה את מנוע ה-300 מסדרת HPE המודרנית של פיאג'ו.

מנוע זה ממשיך לשרת את ה-GTS גם כעת, כשהוא זכה לשורת עדכונים קלה כמו מזרק חדש בלחץ גבוה יותר, קפיצי שסתומים חדשים, מעבר למצת אירדיום בעל אורח חיים ארוך במיוחד ומערכת ניהול מנוע מהדור האחרון של מגנטי מארלי. לטענת פיאג'ו שינויים אלו מבטיחים אופי פעולה חלק יותר וישנו גם שיפור קל תפוקה שהופך את ה-GTS 300 לוספרה החזקה ביותר מעולם עם 23.8 כ"ס ב-8,250 סל"ד, מומנט של 2.6 קג"מ ב-5,250 סל"ד וצריכת דלק מוצהרת של קצת יותר מ-30 ק"מ לליטר.

במקביל תוצע גם גרסת 125 סמ"ק עם מנוע מקורר נוזל מסדרת i-Jet המשלב מערכת דימום מנוע בעצירה העוזרת לו לשיג צריכת דלק מוצהרת של 38 ק"מ לליטר. הספק המנוע הקטן עומד על 13.8 כ"ס ב-8,750 סל"ד.

מכלולי השלדה של סדרת GTS שודרגו אף הם במסגרת מתיחת הפנים. מתלה הזרוע העוקבת הייחודי מלפנים קיבל כיול מחודש ומערכתה בלימה החדשה כוללת מעתה משאבה וקאליפרים מתוצרת ברמבו. מערכת בקרת המשיכה המותקנת בגרסת ה-300 קיבל שיפורי תוכנה וישנו מחשב ABS חדש מתוצרת בוש.

חיצונית  עיצוב הרטרו המעודן והמוצלח נותר ללא שינוי, ואם תתאמצו ניתן להבחין בתאורת LED חדשה מלפנים ומאחור שמעניקה טאץ' מודרני יחד עם עיצוב מחודש למושב. לוח המחוונים עבר שינוי עיצובי משמעותי יותר . מד המהירות האנלוגי נשמר ועוצב מחדש, כשמעתה יתר המידע מוצג על גבי מסך דיגיטלי חדש בגודל 3 אינטש עם קישוריות בלוטות' מלא לטלפון הסלולרי ויכולת הצגת מידע על גביו. מעתה תציעה וספה GTS גם מפתח חכם ומתג הנעה במקום ה"סוויץ'" המוכר.

פיאג'ו תציע את וספה GTS החדשה בשלוש גרסאות עיצוב ואבזור בנוסף לגרסה הבסיסית: סופר, סופר ספורט וסופר טק, אשר כל אחת מהן מציע בפרטי עיצוב ייחודיים וצביעות חדשות ושונות.
כרגע לא ידוע מתי תגיע וספה GTS המחודשת לישראל. הצפי הוא קרוב לודאי במחצית הראשונה של 2023.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד