התמונות חושפות: דוקאטי עובדת על דיאבל חדש

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
תמונות ריגול שפורסמו ברשת מראות כי דוקאטי מתכננת להציג מתיחת פנים מקיפה לדיאבל, שיעשה צעד גדול לעבר הדיאבל X ויהנה ממנוע מגודל

כבר תקופה ארוכה שדוקאטי לא הציגה שדרוג משמעותי לדגם הדיאבל הפופולארי שלה, אך נראה שהדבר עומד להשתנות בקרוב. למגזין Motorcycle.com הגיעו תמונות ריגול של דגם 2019 של הדיאבל, ומהמעט שניתן לראות שם ניתן להעריך כי החברה החליטה לקרב את הדיאבל לאחיו ה-X

מהתבוננות בתמונות ניתן להעריך כי הדיאבל החדש ירש מהאיקס דיאבל את המנוע המוגדל בנפח 1,262 סמ"ק (במקום מנוע הטסטהסטרטה 1198 כיום), כמו גם את מערכת הפליטה ויחידת התאורה הקדמית. עוד נראה מהתמונות כי מיכל הדלק הוקטן מעט, אך במגזין מסייגים ומסבירים כי ייתכן ומדובר באשליה אופטית בשל מדבקות ההסוואה שהושמו על האופנוע.

באתר אף מעריכים כי כפי שדוקאטי מרבה לעשות – הדגם הבסיסי של הכלי יקבל מזלג  מתוצרת מרזוקי, בעוד דגם ה-S יזכה במתלים משודרגים מתוצרת אוהלניס. עוד נראה כי המושב הדו-מפלסי של הכלי עבר שדרוג, ככל הנראה בשביל להתאימו לזווית הרכיבה השונה של הדגם החדש.

מבחינה כלכלית, יש הגיון רב בהיצמדות ושיתוף מכלולים בין הדיאבל ל-דיאבל X. למרות השם הדומה, כל אחד מהם משתמש במספר לא קטן של חלקים שונים, וכעת המעבר לחלקים דומים צפוי להוזיל את עלויות הייצור. עם זאת המחיר של דוקאטי דיאבל מחודש לא אמור להיות זול יותר מבעבר, בין היתר כיון שהוא צפוי להיות מאובזר יותר ולקבל שדרוגים יקרים כמו הדור האחרון של מערכות העזר האלקטרוניות של דוקאטי.

על פי ההערכות, החשיפה הרשמית של הדיאבל המחודש צפויה להתרחש בתערוכת מילאנו שתיערך בסתיו הקרוב, מה שאומר שאל אולמות התצוגה ואלינו יגיע האופנוע בתחילת שנת 2019.

כותרות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד