השקה מקומית: ק.ט.מ 690 אנדורו ו-SMC 690R

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ק.ט.מ השיקה בישראל בסוכנות My Moto המחודשת בנתניה את דגמי ה-690 החדשים, אנדורו וסופרמוטו. בתפריט: יותר כוח, יותר אלקטרוניקה ואיכות חיים משופרת לחוליגנים

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית ק.ט.מ לישראל, פתחה את האביב עם השקתם בישראל של שני דגמים חדשים לחובבי הסינגלים הגדולים: SMC 690 R ואנדורו R 690. שני דגמים אלו הם הכנה לקראת השקתו של אדוונצ'ר 790 החדש בעוד מספר שבועות.

את השקת שני הדגמים החדשים בחרה ד.ל.ב מוטוספורט לערוך בסוכנות My Moto המחודשת בנתניה, סוכנות משנה נוספת של מותגי  האופנועים של ד.ל.ב (ק.ט.מ ואינדיאן) אשר עברה חידוש והתאמה לסטנדרט הסוכנויות האחיד של הקבוצה. בדומה לסוכנות מוטוריקה שנחנכה מחדש לפני מספר חודשים. גם הסוכנות בנתניה תציע חנות אביזרים מקוריים  של ק.ט.מ במקום, לצד שרותי המכירה והתיקון המוכרים. על פי התכניות של ד.ל.ב, עד סוף שנת 2020 יעברו כל 19 סוכנויות החברה תהליך דומה.

אם נחזור לשני חתני השמחה, שני דגמי ה-690 החדשים חולקים כבעבר בסיס זהה, כשכל אחד מותאם ליעוד שונה. ה-SMC הוא נציג לנישה המצומצמת של אופנועי סופרמוטו גדולי נפח על אופי פרוע. האנדורו R  הוא אופנוע אנדורו גדול על גבול הדו"ש הקרבי שנועד לצלוח מרחקים ארוכים בשטח קשה.

לדגמים החדשים ישנה שלדה חדשה וקשיחה יותר, שבתוכה מותקן הגלגול העדכני של מנוע ה-LC4 הוותיק והמוכר בנפח 693 סמ"ק שמספק עתה 74 כ"ס ו-7.5 קג"מ – מה שהופך אותו למנוע הסינגל החזק ביותר ביצור סדרתי כיום. המנוע קיבל בין היתר גם ניהול חדש, מרווח הטיפולי הוגדל ל-10 אלף ק"מ, וישנו גם גל איזון נוסף שנועד למתן ולעדן את הוויברציות שנוצרת מתנועת הבוכנה הגדולה.

עידון היא מילת המפתח בדור החדש של דגמי ה-690, כשבק.ט.מ מצהירים כי עתה הם מתאימים יותר לשימוש יום יומי, ועם זאת לא נטשו את האופי הקרבי על גבול החוליגני ב-SMC. איך מיישבים את שתי הדרישות המנוגדות? עם אלקטרוניקה כמובן, והרבה ממנה.

שני הדגמים מצוידים במערכת ABS בעלת שלושה מצבי פעולה הפועל גם בהטיה, מערכת לבחירת מצבי רכיבה הנשלטת מהכידון, בקרת אחיזה עם מספר מצבי פעולה אליהם מצטרפים גם מצמד מחליק וקויקשיפטר כציוד תקני.
עוד שינויים שנעשו לטובת שיפור איכות החיים בשני האופנועים הם הגדלת מיכל הדלק לנפח של 13.5 ליטר, הוספת תא אכסון מובנה למסמכים ואפילו התקנת שקע USB.

מעבר לכך, שני האופנועים, כל אחד בדרכו, ממשיכים להציע מפרט קרבי כל אחד בהתאם לייעודו. SMC 690 R מגיע עם מתלי WP APEX בעלי כוונון מלא ובלמי ברמבו. האנדורו R מגיע עם מתלי WP Xplore ובלמים מעט קטנים יותר מלפנים אך עדין עם קאליפרים בעלי 4 בוכנות.
מחירי האופנועים עומדים על 70 אלף ש"ח ל-SMC ו-69 אלף ש"ח לאנדורו R, כאשר במהלך חודש ההשקה תינתן על הכלים הנחה של 3,000 ש"ח.

צילומים: רונן טופלברג

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד