הקטנוע שמתיימר לשנות את ההתניידות בערים הגדולות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חברה גרמנית-לוקסמבורגית הציגה קטנוע חשמלי חדש, עם חיבוריות מרשימה לסמארטפון ומצלמת וידאו המוטמעת בחלקו הקדמי. הוא יצא לשוק בחודשים הקרובים

החברה הגרמנית-לוקסמבורגית Ujet חשפה השבוע בתערוכת CES בלאס-וגאס קטנוע חשמלי מתקפל בעל עיצוב ייחודי וקישוריות מעניינת לטלפונים חכמים. מדובר במוצר הראשון של החברה, שהוקמה ב-2015, ולדבריה הוא “יגדיר מחדש את ההתניידות בערים הגדולות״.

הפיצ׳ר המעניין ביותר של הקטנוע הוא החיבוריות שלו עם הטלפון החכם. לפי החברה, בעלי הקטנוע יוכלו לשחרר אותו ממצב נעילה באמצעות אפליקציה ייעודית לאייפונים ולמכשירי אנדרואיד; כמו כן יקבלו למכשיריהם הוראות ניווט מפורטות למקום בו הקטנוע חונה; ויקבלו התרעות מפני גניבה ישירות לסלולארי. מלבד זאת, אפליקציית הקטנוע תשמור פרמטרים שונים כמו ניצול הבטרייה וקילומטראז׳.

בנוסף, הקטנוע כולל גי.פי.אס משלו, בלוטות׳, אינטרנט סלולארי ויכולות WiFi. באמצעות כל אלו הוא יוכל לתקשר עם המכשיר הסלולארי של הרוכב ולאפשר לו לשלוט בפיצ׳רים שונים מצג הקטנוע. הוא גם כולל מצלמה קדמית באיכות HD,  שתאפשר העלאת סרטונים לשירותים שונים באינטרנט.

לקטנוע ניתן לרכוש שתי בטריות – אחת בעלת טווח נסיעה של 70 קילומטרים והשנייה בעלת טווח נסיעה של 150 קילומטרים. הסוללות ניתנות לניתוק מהקטנוע עצמו, ומאפשרות טעינה בשקע ביתי תוך שעתיים .כוח המנוע החשמלישווה ערך ל-5.4 כוחות סוס, ומהירותו מוגבלת אלקטרונית ל-45 קילומטרים בשעה.

לפי החברה, משקל הקטנוע עומד על 43 קילוגרמים. בין היתר היא עשתה שימוש בסיבי פחם בשלדה, וניסתה להשיג ״עיצוב אייקוני ועתידני שמושפע מאדריכלות בת זמננו״. הקטנוע צפוי לצאת לשוק האירופי ולשוק האמריקאי במהלך המחצית הראשונה של השנה. כבר כעת ניתן לרוכשו בהזמנה מוקדמת, כשמחירו של הדגם בעל הבטרייה הקטנה עומד על 8,900 דולרים ושל זה בעל הבטרייה הגדולה על 9,900 דולרים.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד