הקטנוע המשוגע ביותר בעולם עולה לישראל

הקטנוע המשוגע ביותר בעולם עולה לישראל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
'איטלג'ט' - יצרנית האופנועים הקטנים והקטנועים המיוחדת ביותר באיטליה משיקה בישראל את ה"קטנוע" הכי ספורטיבי והכי משוגע שאפשר להעלות על הדעת. המחיר טרם פורסם

חברת 'מוטו 24', שכבר מיבאת לישראל שישה מותגי אופנועים מרחבי העולם, הודיעה היום (ד') שהיא תתחיל לייבא את קטנועי 'איטלג'ט' האיטלקיים אשר מיוצרים ב"מכה" של תעשיית הרכב האיטלקית, בולוניה.

הקטנוע המשוגע ביותר בעולם עולה לישראל

'איטלג'ט' היא יצרנית ותיקה מאד של קטנועים ואופנועים קטנים מאד ייחודיים ולא זולים, והיא החלה את דרכה בשנת 1960 לאחר שרוכב המרוצים האיטלקי לאופולדו טרטאריני פרש שנה קודם לכן ממשרת רוכב המפעל הרשמי של דוקאטי.

החברה הוקמה בבולוניה תחת השם Italemmezeta ומאז, במשך עשרות שנים, שיתף טרטאריני פעולה עם עשרות יצרניות אופנועים מכל העולם, החל ב-MZ המזרח גרמנית בתקופת המלחמה הקרה, דרך רוב יצרניות האופנועים האיטלקיות והבריטיות, ועד לימאהה היפנית ובולטקו הספרדיה.

השם 'איטלג'ט' הופיע לראשונה בשנות ה-60 כשם דגם והפך לאחר מכן לשם החברה, ולאורך כל השנים היא התאפיינה בהיקפי ייצור נמוכים ורמת חדשנות, שלא לומר טירוף, גבוהה מאד שכללה, בין השאר, המצאת סוגים חדשים של כלי תחבורה דו-גלגליים.
בשנות ה-90' עלתה איטלג'ט שלב והציגה בקטנועיה טכנולוגיות שמלוות כמו המתלה הייחודי עם זרוע חד צידית שהפך מסמלי ההיכר שלה, ואף לקחה חלק בקטגוריית ה-125 במרוצי הגרנד פרי. בשלהי שנות ה-90 קטנועי איטלג'ט נחתו גם בישראל, ובראשם הפורמולה 50 המדליק, אך הם לא זכו להצלחה.

הקטנוע המשוגע ביותר בעולם עולה לישראל

 

הקטנוע החדש ביותר של איטלג'ט – 'דראגסטר', הוצג לראשונה ערב מגפת קורונה והעיצוב המופרע שלו לא יותיר אף אדם אדיש כלפיו. הייצור המסחרי של הכלי הזה התעכב בגלל מגפת קורונה והחל למעשה בשנה שעברה, והקטנוע הסדרתי – אם אפשר לכנות כך כלי שנראה כמו רובוטריק שנולד על מסלול המרוצים – מונע באמצעות מנוע בנפח 125 או 200 סמ"ק אשר מיוצר במקור על-ידי פיאג'יו. מנועים אלה, בשני נפחיהם, מספקים בין 14.7 – 18 כוחות סוס מכובדים וסוחבים בין 108 ל-112 קילוגרם לפני נוזלים.

השלדה בנויה ממסבך צינורות, המתלה הקדמי נראה כאילו שהושאל מיצרנית-העל 'בימוטה', ואת המכלולים המכאניים הייחודיים אפשר להשלים עם מערכת פליטה מתוצרת אקרפוביץ' כדי להראות לכל רוכבי הטימקס שלא רק הם יכולים לעשות רעש. אגב, למי שזה חשוב, האקרופוביץ' גם מוסיף 4 כוחות סוס. לא פחות חשוב: היצור הזה נראה כאילו שהוא נולד למסלול ומן הסתם מחפש לעצמו לקוחות שיוכלו לפרגן לו קיט מרוצים ומתלי מסלול מתוצרת אוהלינס ושאר תופינים.

הקטנוע המשוגע ביותר בעולם עולה לישראל

אנשי 'מוטו 24' מספרים שהמגעים עם 'איטלג'ט' ארכו 3 שנים, וכעת הם נאלצים להדפיס מחדש שוב, בפעם השביעית, את נייר המכתבים שלהם כדי לפנות מקום ללוגו איטלקי שנוסף למותגי 'ווג', 'מונדיאל', 'לונג'יה', מוטומוריני', 'אוראל' ו'נורטון' שהם מייבאים.
מה שאנשי מוטו 24 לא מגלים לנו עדיין זה כמה יעלה הקטנוע המשוגע ביותר באולם התצוגה שלהם. אגב, לא מיותר לציין ש'מוטו 24' הוא נכון להיום היבואן שמייבא הכי הרבה מותגים ביחס להיקף המכירות שלו.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד