הצצה לעתיד של הונדה: דגמי הקונספט בתערוכת טוקיו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הונדה הציגה בתערוכת טוקיו מספר דגמי קונספט שמספקים הצצה לעתיד החברה

הונדה חשפה בתערוכת טוקיו גולדווינג חדש וגם ניצלה את התערוכה לחגוג לקאב, אך תערוכת טוקיו היא כר פורה להצגת דגמי קונספט והונדה לא אכזבה מבחינה זאת כשהציגה הצצה לעתיד החברה עם קטנועים חשמליים והיברידים, נייקד חדש ועוד.

נאו-ספורטס קפה:

כתבנו על כך כי הונדה צפויה להציג דגם נייקד שנקרא נאו-ספורט קפה רייסר (Neo Sports Café Concept). בטוקיו מוצג דגם קונספט בלבד ויהיה שווה לעקוב האם החברה מתכוונת לתת יותר פרטים בתערוכת מילאנו הקרובה. על פי השערות הדגם צפוי להחליף את CB1000R המזדקן, אך למעט העובדה שהאופנוע מצויד במנוע ארבעה צלינדרים בשורה, אין פרטים נוספים. העיצוב בהחלט משכנע ונותר לצפות אם אכן יגיע לייצור ועד כמה יהיה נאמן לדגם הקונספט.

Neo Sports Café Concept

PCX חשמלי:

למרות שציפינו שהונדה תציג דווקא הונדה קאב חשמלי, החברה מציגה קטנוע חשמלי מבוסס על קטנוע החברה PCX, שחיצונית נראה זהה לדגם הבנזין. הונדה מציינת כי המנוע החשמלי פותח באופן עצמאי על ידי החברה ובמקרה שאין אפשרות להטעין את הקטנוע, יימכרו גם סוללות נשלפות. הקטנוע צפוי להימכר כבר בשנת 2018 בשוקי אסיה, בכלל זה ביפן.

PCX חשמלי

PCX היברידי:

כמו הדגם החשמלי, גם הפעם הבסיס לקטנוע החדש הוא דגם PCX. הונדה לא מספקת פרטים, אך מציינת כי המנוע ההיברידי פותח במיוחד עבור דו גלגלי. כמו הדגם החשמלי, גם הוא צפוי להימכר החל משנת 2018 באסיה בלבד.

PCX היברידי

מונקי 125:

דגם המונקי ההיסטורי קיבל עדכון רלוונטי עם מנוע 125 סמ"ק. הדגם הוצג כבר בתערוכת האופנועים בויאטנם בחודש מאי ונראה כי הונדה אכן מתכננת להציג גרסה לכביש הציבורי.

מונקי קונספט 125

Riding Assist-e:

האופנוע המייצב את עצמו באופן עצמאי הוא למעשה ניסוי בו הונדה מפתחת טכנולוגיה שתאפשר שמירה על יציבות האופנוע כך שלא יוכל ליפול ובכך לקדם את בטיחות הרוכבים. האופנוע הוצג בתערוכת טוקיו בשנה שעברה ונראה כי הונדה ממשיכה לפתח טכנולוגיה זאת.

Riding Assist-e

תגובה אחת

  1. רוי קרני

    הי,
    כשמנסים לצפות בגלריה של תמונות החוויה לא משהו:
    1. אין תמיכה במקלדת, הכי נוח להעביר תמונות ימינה ושמאלה על ידי החיצים.
    2. באמצעות העכבר לא ניתן להעביר יותר משתי תמונות.
    חוויתי את זה בגלריה של התמונות מטוקיו.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד