הפרלמנט של הארלי עוזר להיאבק בסרטן השד

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ביום שישי האחרון התכנס בפעם האחרונה העונה ה"פרלמנט הארלי" בחולון, הפעם בסימן העלאת מודעות לסרטן השד. היה צבעוני כתמיד וורוד במיוחד

צילום: אייל מור

'הפרלמנט של הארלי' הוא מפגש אופנוענות חברתי המתקיים בכל יום שישי ברחבת סוכנות אלבר, יבואנית הארלי דיוידסון בחולון. קיום מפגש זה החל השנה בסוף חודש אפריל והיה פתוח לכל המותגים, הרוכבים והמתעניינים. באופן קבוע נוגנה בו מוסיקת רוק חיה והוגשה בירה צוננת לצד נשנושים ותפריט אוכל והכל במחירים נוחים. האווירה החברית שלטה מ-11 בבוקר ועד שעות אחר הצהריים.

בכל מפגש ניתן היה לראות צ'ופרים ייחודיים, אופנועים משופרים וחבורות של רוכבים שמבלים את צהרי יום שישי בצחוק, מוסיקה ונהימות מנועים. גם אם מדובר באירוע בחסות חברה מסחרית מהתחום, עבורי זאת הייתה חוויה מרגשת לראות כיצד מתגבשת בישראל תרבות מוטורית מושקעת.

ביום שישי האחרון, 27 באוקטובר, התקיים המפגש האחרון של סוכנות 'הארלי-דוידסון' לשנה זאת, הפעם בסימן קצת אחר: העלאת המודעות למלחמה בסרטן השד. זאת השנה הרביעית בה יבואנית הארלי דוידסון בשיתוף פעולה עם עמותת גמאני מקיימות אירוע רכיבה שכזה.

רוכבים מכל המותגים התכנסו בשעות הבוקר בסוכנות היבואנית בחולון. הרוכבים קישטו את אופנועיהם ויצאו "להרעיש" את תל-אביב כשכל רוכב מרכיב אישה לבושה בוורוד צעקני, כשעל פי אנשי היבואן הגיעו לאירוע כ-200 רוכבים. מטרת הרכיבה הייתה משיכת תשומת לב הציבור והעלאת המודעות לבדיקות ואבחון מוקדם של סרטן השד בקרב נשים. בנוסף לאופנוענים שהרכיבו את הנשים בורוד, ליווה את המסע בתל אביב גם אוטובוס נוסף עם נשות העמותה שהצטרפו לאירוע והמשטרה סייעה לקיים את המסע באופן מסודר.

לאחר הרכיבה הצבעונית התמלאה רחבת סוכנות הארלי החל משעות הצהריים בקהל רב שעל פי ההערכות מנה מעל ל-1,000 איש. הצבע הוורוד שלט והתבלט בין דוכני מזון ושתייה ושלל פינוקים נוספים, כשהכול ניתן בהתנדבות על ידי לא פחות מ-19 חברות שונות שלקחו חסות על האירוע. בנוסף היו במקום דוכני איפור ועיסויים והקהל רקד לצלילי מוסיקה מזרחית ורקדנית בטן עינטזה בין השולחנות בכדי להבטיח מורל גבוה.

בדרך כלל מורשים האופנועים להיכנס בנסיעה ממש עד לרחבת הסוכנות, הפעם, מפאת כמות הנוכחים, נאסרה הכניסה והאופנועים חנו מסביב למתחם, דבר שלטעמי הוציא קצת מאווירת הפסטיבל המוטורי ששררה בכינוסים קודמים, אך למען מטרה טובה.

"הפרלמנט של הארלי" הוא מיזם מבורך שהיינו רוצים לראות עוד ובתפוצה רחבה. מסורות דומות יימשכו את אוהבי האופנועים, הרוכבים ומשפחותיהם להגיע וליהנות מאירועים באווירה מתורבתת ונעימה. כשחותמים מסורת מפגשים במסע רכיבה למען מטרה נעלה, הוא הופך למשמעותי עוד יותר.  

האירוע התקיים בחסות החברות הבאות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד