הסקרמבלר של רויאל אנפילד הושק בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
רויאל אנפילד מצטרפת לאופנת הסקרמבלרים ומשיקה בישראל את Scram 411 על בסיס ההימליאן המצליח. המחיר התחרותי נשמר ועומד על 30 אלף ש"ח

נישת אופנועי סקרמבלר הפכה בשנים האחרונות לאחת החמות בתעשיית האופנועים, כשהיא משלבת את העלייה הגוברת בביקוש לאופנועים בעלי אופי אדוונצ'רי להתרפקות על עיצוב רטרו. ברויאל אנפילד, מותג שהרטרו זורם בצינוריות הדלק שלו, זיהו גם הם את הביקוש והציגו סקרמבלר משלהם בשם Scram 411 המושק בימים אלו בישראל, כשהוא מצטרף ליתר דגמי המותג, בהם גם קלאסיק 350 בעל עיצוב הרטרו המובהק שהקדים אותו במספר חודשים.

רויאל אנפילד Scram 411 מתבסס על הימליאן 411, אופנוע האדוונצ'ר של רויאל אנפילד, ולמעשה מהווה גרסה מופשטת שלו ללא מגיני מנוע היקפיים, משקף קדמי ופלסטיקה צידית, מושב שונה וחישוק 19 אינטש במקום 21 אינטש בחזית. המנוע נותר זהה, סינגל מקורר אוויר ומוזרק בנפח 411 המותאם לתקינת יורו 5, בעל הספק 24.3 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט של 3.2 קג"מ ב-4,500 סל"ד. לא הרבה, אבל צריך לזכור שהסקרמבלר שוקל 183 ק"ג יבשים, 16 ק"ג פחות מההימליאן המאובזר.

גם יתר מהמכלולים ההיקפיים נותרו זהים, עם מתלים נטולי אפשרויות כוונון אך בעלי מהלך נדיב למדי של 190 מ"מ מלפנים ו-180 מ"מ מאחור, בלמי דיסק מלפנים ומאחור ומערכת ABS. כמו יתר דגמי רויאל אנפילד, גם ה-Scram מוצע במגוון סכימות צביעה ורשימת אבזור אופציונלי ארוכה הכוללת מגיני מנוע, מגיני ידיים וארגזים.

אחת הסיבות המשמעותיות להצלחה של דגמי רויאל אנפילד בישראל במחצית השנה האחרונה מאז החלו להיות משווקים על ידי ד.ל.ב הוא מחיר אטרקטיבי ביחס לאופנועים בנפח דומה. מחירו של רויאל אנפילד Scram 411 עומד על 30 אלף ש"ח ללא אגרות רישוי. תמחור זה הופך אותו לזול בכ-2,000 ש"ח מאשר ההימליאן ויקר במעט (כ-3,000 ש"ח) מדגמי משפחת המטאור שמחזיק בעיקר המכירות של רויאל אנפילד בישראל.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד