מוטו גוצי MGX-21 בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הקרוזר המיוחד הוא הדגם היקר ביותר של מוטו גוצי בישראל


עופר אבניר, יבואנית מוטו גוצי, מתחילה לשווק בישראל את MGX-21 הייחודי תמורת כ-200,000 ש"ח.

MGX-21 הוצג בתערוכת מילאנו לפני כשנתיים כדגם קונספט ואפשר לברך את אנשי היצרנית על-כך שדגם הייצור הסדרתי שבנו דומה מאד לדגם התצוגה.

שמו של הדגם נגזר מראשי התיבות Moto Guzzi eXperimental והמספר 21 מציין את קוטר הגלגל הקדמי. הדגם נקרא גם 'המבצר המעופף' על שם המפציץ המפורסם מתקופת מלחמת העולם השנייה, וזאת אולי כדי לזכות באהדת הלקוחות האמריקנים שמהווים קהל יעד עיקרי לאופנוע יקר זה.

MGX-21 יתחרה באופנועי הקאסטום של הארלי דווידסון, כמו דגמי 'סטריט גלייד' ו'רואד גלייד', והוא מוצע בצביעה שחורה בשילוב חלקים רבים שבנויים מסיבי פחמן (למשל בכנף הקדמית, חיפוי מכל הדלק והחרב התחתונה).

לטענת מוטו גוצי, שימוש בחומרים מורכבים חוסך 16 ק"ג ממשקל האופנוע ולמרות זאת מדובר ביצירה לא קלה ששוקלת באמת כמו מבצר: 341 ק"ג לפני נוזלים. את המראה האפל שלו שוברים מכסי ראשי הצילינדרים שצבועים באדום, כמו גם הקאליפרים האדומים מתוצרת ברמבו.



ה"מבצר המעופף" של מוטו גוצי מונע באמצעות מנוע בנפח 1,380 סמ"ק אשר מניע גם את דגם 'קליפורניה', הוא מספק 98 כ"ס ומומנט של 12.3 קג"מ ב-3,000 סל"ד ומעביר את הכוח באמצעות תיבת הילוכים בעלת שישה יחסי העברה.

על אף שזהו 'קרוזר', "המבצר המעופף" מאובזר במיטב האלקטרוניקה העדכנית שכוללת שלושה מצבי רכיבה שונים, מערכת בקרת אחיזה בעלת שלושה מצבים, ומערכת ABS.

MGX-21 הוא הדגם היקר ביותר של מוטו גוצי בישראל, ורשימת האבזור שלו כוללת מזוודות צד, בקרת שיוט, מערכת שמע משולבת בדיבורית ורמקולים מובנים.

מוטו גוצי MGX-21

198000
  •  

עוד חדשות דו"ג מקומיות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד