החלה ההרשמה למירוץ Minus 400 הבינלאומי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מרוץ Minus 400 שיתקיים בישראל בחודש אפריל יפתח את אליפות ההארד אנדורו העולמית, וכעת ניתן להירשם למרוץ כדי להתחרות ראש בראש מול רוכבי האנדורו המובילים בעולם

בתחילת חודש אפריל בתאריכים 5-7/4  אמור להתרחש ציון דרך היסטורי בתולדות הספורט המוטורי בישראל, כאשר יערך לראשונה מרוץ Minus 400 כאירוע הפותח של אליפות ההארד אינדורו הבינלאומית. מדובר באליפות אשר מרכזת  את אירועי האנדורו המפרכים והתובעניים ביותר כמו ארצברג האוסטרי ורומניאקס ולוקחים בה חלק הרוכבים המובילים בעולם כמו בילי בולט, ג'וני ווקר, אלפרדו גומז ועור רבים וקשוחים.

מרוץ Minus 400 שיערך באזור ים המלח ועין בוקק הוא הפקה נוספת מבית Riders for Riders (בשיתוף משרד הספורט וה-FIM) שאחראית בשנים האחרונות לאירועי האנדורו המושקעים ביותר שנראו בישראל, כמו גם לפעילויות והדרכות עם מיטב הרוכבים העולמיים בענף האנדורו.
כעת ניתנת אפשרות לרוכבים הישראלים, שחלקם כבר עשו ועושים חייל באירועי ההארד אנדורו העולמיים, לבצע הרשמה ולהתמודד במרוץ. מדובר בהזדמנות ללא מעט רוכבים לקחת חלק לראשונה באירוע בסדר גודל עולמי שכזה, בלי להידרש ללוגיסטיקה ולהוצאות הכבדות של תחרות בחו"ל – בתקווה גדולה שרוכבים חדשים יצליחו להתבלט ולדחוף את הענף התחרותי קדימה.

אירוע Minus 400 יתפרס על פני שלושה ימי תחרות שכל אחד מהם יהיה בעל אופי אתגרי שונה.
היום הראשון של התחרות (5/4) נקרא Leonardo Urban Race יכלול תחרות במסלול סופר אנדורו באורך 14 ק"מ שנבנה במיוחד באזור התיירות של עין בוקק מספר מקצים, כאשר הזמנים אותם יקבעו הרוכבים ביום זה יקבעו את החלוקה לקבוצות עבור יום הרכיבה השני.

יום הרכיבה השני (6/4) יהיה הפרולוג שיערך במתכונת הייר סקרמבל בתוואי המדברי של הרי ים המלח למסלול טכני של 18 ק"מ אותו הרוכבים יצטרכו לגמוע בזמן גג של 3 שעות, כאשר התוצאות של יום זה יקבעו את הדירוג בזינוק ליום האחרון.

יום הרכיבה האחרון והעיקרי (7/4) יוזנק מהעיר ערד ויכלול מסלול של 75 ק"מ עם מספר נקודות ציון שהרוכבים יהיו מחויביים לעבור עד לקו הסיום בגובה -400 מתחת לפני הים. בתום היום ידורגו הרוכבים בקטגוריות Iron, Bronze, Silver  ו-Gold לפי זמני הסיום ונקודות הציון האחרונה אליה הגיעו.

רוכבים בעלי רשיון רכיבה תחרותי בתוקף המעוניינים להשתתף במרוץ ה-Minus 400 יכולים לעשות זאת בהרשמה בקישור הבא, כאשר עלות ההרשמה עומדת על 250 יורו. בנוסף, יוכלו המתחרים לקבל גם חבילת שירות ותחזוקה למרוץ ואפילו לשכור אופנועי ק.ט.מ או גאס גאס עם חבילת תמיכה מקיפה. עלות שכירת אופנוע לתחרות נעה בין 1500 ל-2800 יורו ללא תוספות חריגות.

תגובה אחת

  1. אקשן בבירה: אליפות הסופר אנדורו בירושלים | TheDoo

    […] בצורה מוקפדת היה מרשים, אבל הוא רק חימום כלים לקראת מרוץ ה-Minus 400 הבינלאומי שיערך בחודש הבא בישראל לראשונה ויפתח את אליפות הארד אנדורו […]

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד