הוסקוורנה חושפת את דגמי המוטוקרוס של 2020

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הוסקוורנה ממהרת לחשוף את דגמי המוטוקרוס המעודכנים לשנת הדגם 2020, כשהשנה השינויים מינוריים למדי

חודשי הקיץ הראשונים הם התקופה בה חושפות יצרניות האופנועים את חידושיהם בתחום המוטוקרוס, בהתאם לשנת הדגם הנהוגה בארה"ב, שוק היעד הגדול לאופנועים אלו. השנה הקדימה הוסקוורנה לחשוף את החידושים שלה בתחום כבר בתחילת מאי לקראת שנת הדגם 2020. הסיבה לחיפזון היא לאו דווקא חשיפה של שינויים מרחיקי לכת לפני כולם. השנה מסבר שבהוסקוורנה הסתפקו בעדכונים מינוריים למדי, כך שחבל היה לחכות יותר מידי.

השינויים העיקרים בסדרת ה-FC הארבע-פעימתית התבצעו בגרסאות ה-250, 350 ו-450 סמ"ק, כשבסדרת ה-TC הדו-פעימתית עיקר השיניים הם בדגמי ה-125 ו-250 סמ"ק. בכל הדגמים הללו פסחו השנה בהוסקוורנה על שינויים במנועים, הזהים לאלו המותקנים בדגמי ק.ט.מ. יהי מעניין לראות אם גם בחברה האם ינקטו השנה בצעד דומה, או שיצרו בידול טכנולוגי.

נדמה שהשנה התמקדו בהוסקוורנה בעיקר בתחום השלדה, שלטענתם זכתה לתכנון חדש והיא מעתה חזקה ועמידה יותר, כאשר היא כוללת מעתה תת השלדה חדשה עשויה מעתה משני חלקים פריקים. גם הארגונומיה שופרה לטענת הוסקוורנה, ומעתה בכל הדגמים יש כידון פרו-טאפר כסטנדרט. המתלים הם כמובן מתוצרת WP, כשהשנה דגמי המוטוקרוס של הוסקוורנה (וגם של ק.ט.מ) ישתמשו בבולמים מסדרת XACT החדשה, עדין עם מזלג קדמי בטכנולוגיית AER המבוססת על שיכוך באמצעות לחץ אוויר. שיטה שבה השתמשו בשנים האחרונות גם אופנועי המוטוקרוס היפנים וחלקם נטשו אותה בחזרה לטובת בולמים בעלי שיטת שיכוך השמן הקלאסית.

עוד שינויים אותם ניתן למנות בכל הדגמים הם פלסטיקה וצביעה עדכנית, משולשים חדשים מכורסמים ומצמד הידראולי חדש מתוצרת מאגורה. הבלמים בדגמי 2020 הם על טהרת התוצרת של ברמבו – קאליפרים, רפידות ודיסקים. שינויים נוספים בדגמי הארבע פעימות הם כיסוי חדש לתיבת אוויר הניתן להחלפה, כיול מחודש לבקרת האחיזה ובקרת השיגור וסוללת ליתיום-יון וקלה לטובת המתנע החשמלי שהוא ציוד תקני.
כרגע לא ברור מתי בדיוק ינחתו דגמי 2020 של הוסקרוונה בישראל, אך הצפי הוא שזה יקרה לקראת סוף השנה

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד