הוסקוורנה חושפת את אופנוע הסופרמוטו שלה FS450

הוסקוורנה FS450
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דגם הסופרמוטו למרוצים מקבל מספר שינויים מכאניים, ביניהם מצמד חדש

הוסקוורנה פרסמה פרטים רשמיים ראשונים אודות FS 450 חדש שמוצע כדגם 2018, אופנוע סופרמוטו מקצועי המיועד למרוצים.

אופנוע הסופרמוטו של הוסקוורנה מעוצב בעיצוב נקי ופונקציונלי, עם גרפיקה חדשה, אבל החידושים החשובים הם בתחום המכאני. מצמד מחליק חדש מתוצרת החברה השוויצרית Suter Industries, חברה מוכרת מתחום מרוצי ה-GP, אמור לעזור, לטענת החברה, בכניסה בהחלקה לפנייה ( Back it in) המקובלת בענף.

שליטה במיפוי הניהול של המנוע מבוצעת מעתה באמצעות כפתור שמותקן על הכידון ואותו כפתור מפעיל את האלקטרוניקה כ"בקרת זינוק" שמגבילה את כמות כוח המנוע שמועבר לגלגל האחורי בעת זינוק מן המקום.

מסנן האוויר שוכן מעתה בתוך קופסת יניקה מתוכננת מחדש עם מפרצי יניקת אוויר שמספקים – כך אומרים אנשי החברה – זרימת אוויר מרבית מבלי לאבד את הגנת המסנן מפני כניסת אבק למנוע. א-פרופו מסנן – העיצוב הנוכחי של התיבה מאפשר להגיע אליו ולהחליף אותו מבלי להזדקק לכלי עבודה.

הוסקוורנה FS450

 

על השלדה נאמר (על-ידי היצרנית כמובן) שהיא "מעוצבת בשיטת הידרופורמינג (שיטת כבישה למתכות עדינות – א.פ.), נחתכת באמצעות לייזר ומרותכת על-ידי רובוטים" וזה עוד כלום ביחס לעובדה שהיא "תוכננה על-ידי WP Performance Systems לאחר שחושבו פרמטרים של גמישות (עמידות) הפיתול האורכית והעמידות למתיחה".

תת-השלדה האחורית בנויה מ-30% סיבי פחמן כדי להקטין את המשקל ולהגביר את החוזק, ובהקשר הזה מדובר בשימוש ייחודי להוסקוורנה, לפחות לעת עתה. הזרוע האחורית בנויה מאלומיניום יצוק, בולמי הזעזועים מתוצרת WP, המשולשים חרוטים במכונת CNC, הבלמים מתוצרת ברמבו והסוללה החשמלית הקלה היא מסוג ליתיום-יון.

אנשי הוסקוורנה טוענים שאופנועי המרוץ שלהם היו בסיס לפיתוח של הכלי הזה, אשר מצויד בחישוקי גלגלים שחורים מתוצרת Alpina בקוטר 16.5 ו- 17 אינטש ונעולים בצמיגי בריג'סטון חלקים במידות 125/80 R420 ו-165/65 R420.

הוסקוורנה היא בין היצרניות היחידות כיום המייצרות דגם סופרמוטו ייעודי למרוצים, כשחברת האם, KTM, למעשה זונחת את תחום הסופרמוטו המקצועי ומציעה אופנוע סופרמוטו לכביש הציבורי בלבד – SMC690 ומותירה את הוסקוורנה להיות הנציגה בענף המרוצים.

מעופר אבניר, יבואנית הוסקוורנה לישראל נמסר כי הדגם צפוי להיות משווק גם בישראל.

 

הוסקוורנה FS450

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד