הונדה תציג גולדווינג חדש ל-2018

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שמועות הולכות וגוברות כי הונדה גולווינג חדש לגמרי יוצג בקרוב

הונדה גולדווינג לא שודרג בצורה משמעותית זמן רב ושמועות ברשת מדברות על כך כי הונדה צפויה להציג דגם חדש לשנת 2018 שיוצג כבר בתערוכת מילאנו הקרובה שתתקיים בנובמבר. אופנוע התיור של החברה צפוי לקבל מערכות אלקטרוניות וליישר קו עם המתחרים, אך שמועות מדברות גם על מתלה קדמי לא קונבנציונלי.

הונדה גולדווינג נחשב כספינת הדגל של החברה בתחום התיור. גולדווינג הפך למותג בפני עצמו מאז הוצג לראשונה בשנת 1975, אז עם מנוע בוקסר בעל ארבעה צילינדרים בנפח 1,000 סמ"ק. מאז הדגם גדל והתפתח עם מנוע בעל שישה צילינדרים בנפח 1,800 סמ"ק, אך משנת 2001 כמעט ולא השתנה, למעט עדכונים קלים. בשנת 2006 התווספה אופציה לכרית אוויר ובשנת 2013 הוצג, F6B, גרסת באגר לגולדווינג.

נראה כי הונדה מתכוונת להציג דגם חדש לגמרי מתוך כוונה לחזור לחוד של קטגורית התיור. כפי שמקובל כיום, האופנוע החדש צפוי לקבל מערכות אלקטרוניות רבות, ביניהן מפות ניהול מנוע לבחירה של הרוכב, מערכת ABS שעובדת בהטייה, בקרת אחיזה ומתלים סמי-אקטיביים.

תצורת המנוע עדיין לא ידועה ואם הונדה מתכוונים לשמר את התצורה הנוכחית, מנוע הבוקסר בעל ששת הצילינדרים יצטרך לעמוד בתקנות הזיהום החדשות. סביר להניח כי אליו תשודך תיבת ההילוכים האוטומטית של הונדה DCT כאופציה וההספק לבטח יגדל מ-116 כ"ס המתקבלים כיום.

השינוי המעניין ביותר שרבים צופים הוא מתלה קדמי לא קונבנציונלי. אנשי הונדה הגישו לאחרונה מספר פטנטים למתלה קדמי: האחד דומה מאוד לזה של מתלה הטללבר של ב.מ.וו עם בולם מרכזי סמוך לראש ההיגוי. השני מעניין יותר עם זרוע צידית המפרידה את ההיגוי והבולם, כפי שניתן למצוא בבימוטה טזי. בשנות ה-90 ימאהה ייצרה אופנוע ספורט תיור בשם GTS1000 שעשה שימוש במערכת דומה. תמונות הדמייה כבר רצות ברשת, כפי שניתן לראות כאן.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד