הונדה רוצה לחשמל אתכם בכל פינת רחוב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
החברה חשפה בלאס וגאס קונספט לתחנות הטענה מהירות, שבחזונה יוצבו בכל פינת רחוב. הן יטעינו קטנועים, כלים אוטונמיים קטנים וגנרטורים ניידים

חברת הונדה הציגה במהלך סוף השבוע חזון מיוחד לשימוש בבטריות בכלים חשמליים. החברה – שהציגה באוקטובר האחרון בתעורכת טוקיו את הקטנוע החשמלי PCX Electric scooter – גילתה כי היא מתכננת לפזר בעתיד מעין מכונות אוטומטיות להטענת בטריות.

לפי הצהרת החברה בתעורכת CES המתקיימת בלאס וגאס, היא פיתחה דגם קונספט למכונות להטענת בטריות. אלו יפוזרו בפינות רחוב, יהיו פתוחות 24 שעות ביממה ויאפשר לרוכב להטעין את בטריית הקטנוע שלו במהירות שיא.

PCX Electric scooter (תמונה: הונדה)

עד כה, כל מה שהיה ידוע על הקטנוע החשמלי של הונדה הוא שהוא יגיע עם שתי בטריות – אותן מכנה החברה Mobile Power Packs. החברה חשפה באוקטובר כי ברגע שבטריה אחת תתרותקן הרוכב יוכל להחליפה בבטריה השנייה, אך לא סיפרה איך ניתן להטעין אותן. לפני חשיפת תחנות ההטענה עלו מספר השערות לטעינה, בהן תחנות הטענה ביתיות והחלפת בטריות במגרשי מכירות של החברה.

לפחות בקונספט, תחנות ההטענה של החברה היפנית לא ישמשו רק את הקטנוע. בתערוכה בלאס וגאס חשפה החברה כי התחנה תוכל להטעין סוללות של טרקטורון קונספט בשם 4W-Vehicle Concept; רכב מטען אוטונומי בשם 3E-D18; ומעין גנרטור נייד שפיתחה החברה.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד