הונדה סופר קאב חוזר לארה״ב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הכלי הנמכר בהיסטוריית הדו-גלגלית חוזר לשוק האמריקאי אחרי היעדרות של 35 שנה. מחירו יתחיל ב-3,599 דולר

הדו-גלגלי הנמכר בהיסטוריה – הונדה סופר קאב – חוזר לארצות הברית. היצרנית היפנית הודיעה השבוע כי לקוחות אמריקאים יוכלו לרכוש את הקטנוע החל משנת המודל 2019, במחירים שיתחילו ב-3,599 דולרים.

הכלי יוצר לראשונה בשנת 1958, ושווק בארצות הברית עד לשנת 1983. הוא היה ידוע ברחבי העולם בעיקר בזכות המוטו ״אתה פוגש את האנשים הנחמדים ביותר על הונדה״. השנה חגגו בהונדה לסופר קאב יובל 60 כמו גם את הגעתו לנקודת ציון היסטורית  עם 100 מיליון יחידות ברחבי העולם, חגיגות אשר צוינו בין היתר עם גרסאות רטרו חדשות וגם גרסת שטח מדליקה.

בארצות הברית, קהל המטרה של הקטנוע היה תלמידי מכללות ואוניברסיטאות, ובפרט נשים, זאת בשל נפחו הקטן, עיצובו הצעיר לתקופה ויחודו מול המתחרות. יתרונות הגדול היה קלות התפעול והאחזקה בהשוואה לאופנועי התקופה ובפרט להארלי דיווידסונים שתמיד היו פופולאריים בארצות הברית. 

כעת, כשהוא חוזר לארצות הברית, הוא יגיע עם מנוע בנפח של 125 סמ״ק. מלבד זאת, הקטנוע יימכר בארצות הברית עם מפרט עשיר המתאם לטעם המקומי, כשהוא כולל מערכת ABS ומצמד אוטומטי. הסופר קאב צפוי להימכר שם בצבעים כחול, אדום ולבן.

ייתכן שהונדה מבקשת להחזיר בכך את הרוכבים הצעירים לכביש. אלו מעדיפים בימים אלו להשתמש בשירותי נסיעות שיתופיות, ומתקשים לרכוש ולהחזיק בכלי משלהם. בכל אופן, הקאמבק ישמח לבטח לא מעט מעריצים שרופים של המותג וחובבי רטרו.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד