הונדה מרעננת את הפורזה 125

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חודשים ספורים לאחר הצגת הדור החדש של הונדה פורזה בגרסת ה-300, עוברת גרסת ה-125 מתיחת פנים קלה כדי ליישר קו

מספר חודשים לאחר שחשפה הונדה את הפורזה 300 החדש, מעדכנת הכנף האדומה את גרסת ה-125 שהוצגה שנתיים קודם לכן. מתיחת הפנים לה זוכה הפורזה 125 מאפשרת לו לשפר עמדות מול ימאהה XMax, כמו גם ליישר קו עם האח הגדול והרענן.

מבחינה עיצובית הקווים הכלליים של משפחת הפורזה החדשה נשמרו, אך מעתה גרסת ה-125 נהנית מלפנים מיחידת תאורה חדשה כמו בגרסת ה-300, הכוללת יחידות LED צדדיות לתאורת יום ואיתות. בנוסף בוצעו שינויי עיצוב קלים לחרטום ולוח המחוונים מצויד מעתה בתצוגה דיגיטלית חדשה וגדולה מבעבר.

מנוע הפורזה 125 נותר ללא שינוי, מקורר מים ומוזרק, עם 4 שסתומים וגל זיזים עילי בודד המספק 14.7 כ"ס ו-1.25 קג"מ. השלדה עברה עדכונים קלים בלבד, בעיקר במזלג הקדמי שהוא כעת בקוטר של 33 מ"מ. משקלו הרטוב של הונדה פורזה 125 עלה ב-4 ק"ג ועומד על 162 ק"ג, מה שפגע במעט בצריכת הדלק שעומדת כעת על 42.7 ק"מ לליטר בממוצע על פי נתוני היצרן.

אחת הסיבות לעליה במשקלה היא שיפור רמת האבזור, כשמעתה מציע הפורזה גם בגרסת ה-125 משקף קדמי מתכוונן חשמלית ומפתח חכם, כשכאופציה ישנו ארגז מקורי חדש בנפח מוגדל של 45 ליטר. הפורזה 125 יגיע מעתה בשתי צביעות חדשות: אדום מטאלי בשילוב פלסטיקה בשחוק מבריק ולבן פנינה בשילוב אפור מט.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד