הונדה איטליה מציגה: אפריקה טווין ראלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
בהונדה איטליה החליטו לא להמתין שאנשי הונדה יפן יכינו גרסת שטח מקצועית ל'אפריקה טווין' ופשוט בנו אחת כזאת בעצמם. סוג של.

הונדה CRF1000L 'אפריקה טווין' הוא אחד מן הכלים החשובים עבור הונדה היות שהוא הכניס אותה לקטגורית אופנועי האדוונצ'ר הפופולרית.

על אף שכלי זה נחשב מוכוון שטח יחסית לקטגוריה, עם גלגלי שפיצים וגלגל קדמי בקוטר 21 אינטש, תמיד יש את מי שרוצים קצת יותר, ועבורם הוצג כעת 'אפריקה טווין ראלי'.

האופנוע הוצג בתערוכת האופנועים האיטלקית MotoDays ויצר הרבה עניין. אם האופנוע נראה מוכר אין זאת אלא מפני שהוא מזכיר את דגם הקונספט 'אפריקה טווין אנדורו ספורטס' ( AFRICA TWIN ENDURO SPORTS ) שהונדה הציגה בתערוכת מילאנו האחרונה. אבל בשעה שהונדה העולמית לא עשתה יותר מידי עם הרעיון החליט מישהו מאנשי הונדה איטליה לזרום עם זה ולהוציא את הרעיון אל הפועל.

אפריקה טווין אנדורו ספורטס
Africa Twin Enduro Sports Concept

 

אפריקה טווין ראלי הוא למעשה אפריקה טווין שהופשט מפלסטיקה מיותרת. מסיכת החזית הגדולה הוחלפה במשקף צנוע, מערכת התאורה הוחלפה למנורות LED, יש לו כידון רחב ומגני ידיים, ותחתית האופנוע ממוגנת עם מגן שבנוי מסיבי פחם לטובת פעילות שטח.

האופנוע ציוד ברגליות רחבות ומפלט טרמיניוני, והוא נעול, כמובן, בצמיגי שטח קרביים. מקורות שונים ברשת מדווחים שמעבר למה שניתן לזהות בעין גם הגלגלים עצמם הוחלפו לכאלה שעמידים יותר לפעילות שטח, וכן שהמתלים הותאמו לרכיבה מאומצת.

משקל האופנוע הופחת בשבעה ק"ג ואילו ההספק הועלה בחמישה כ"ס לעומת המקור.

זאת אינה פעם ראשונה שבה הונדה איטליה מציגה דגמים ייחודים לשוק המקומי ומנגד נכון לעכשיו אין עדיין אישור רשמי שאופנוע כזה אכן יוצע והוא לא מופיע עדיין בין דגמי המפיץ האיטלקי.

אנחנו מאוד בעד אדוונצ'רים קרביים וכאן מדובר לא בגרסה קרבית של הדגם הקיים, כמו שינוי מראה לאופנוע שנראה ממש כמו אופנוע שטח גדול-מימדים שהזכיר לנו לרגע את ה-KTM סופר אנדורו, או את ה-ב.מ.וו HP2. בינתיים נותר לנו רק לפנטז ולקנא באיטלקים שיוכלו לשים ידם על האופנוע המדובר.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד