ההודים עומדים להציג סופרבייק ראשון, והוא חשמלי וזול

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חברת אמפלוקס ההודית צפויה להציג רשמית בשבוע הבא סופרבייק חשמלי עם תג מחיר של פחות מ-10 אלף דולר

כתבנו כאן לא מעט על יצרניות אופנועים או קטנועים חשמליים ועל התפתחות השוק נטול המזהמים באופן כללי. כעת נראה כי אמפלוקס (Emflux) ההודית רוצה להיכנס לשוק התחרותי הזה ולהציע סופרבייק שיתומחר במחיר סביר. למעשה, הכלי נחשב לסופרבייק הראשון מתוצרת הודית, והוא צפוי להיות מוצג באופן רשמי ממש עוד מעט – ב-7 בפברואר בתערוכת הרכב של ניו דלהי.

אמפלוקס הוקמה בשנת 2016 והחלה לעבוד על קונספט 1, אות סופרבייק חשמלי שיוצג רשמית בקרוב. מאתר החברה עולה כי המנוע החשמלי יספק  כ-67 כ"ס ו-8.5 קג"מ שיביאו אותו מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3 שניות ועד למהירות מרבית של 200 קמ"ש, עם טווח רכיבה של כ-200 ק"מ. נתונים יפים אם כי לא מרשימים או יוצאי דופן.

אמפולקס קונספט 1. עובדת על הדגם מ-2016

למרות ארץ המוצא, בחברה מתהדרים באופנוע מודרני לחלוטין המצויד במתלים תוצרת חברת אוהלינס, בלמים מתוצרת חברת ברמבו, לוח מחוונים עם מסך TFT בגודל 7 אינטש עם מערכת ניווט, יכולת דיאגנוסטיקה ואפליקציה ייעודית. בנוסף, יצויד האופנוע ביכולת הטענה תוך כדי תנועה על ידי שימוש בבלימה, מערכת ABS ולקינוח תהיה גם זרוע חד צידית לספק מראה ספורטיבי וקרבי.

הבשורה האמתית, כך על פי ההודים, היא תג המחיר. הערכות מדברות על כך שמחיר האופנוע יירד מ-10 אלף דולר, זול משמעותית מהמתחרים. כרגע מתכננת החברה לייצר 199 כלים, אך ניתן להעריך כי אם האופנוע יוכתר כהצלחה, החברה תעבור לייצור המוני יותר.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד