הבייבי בורגמן של סוזוקי בדרך לאירופה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
סוזוקי משלימה את נבחרת קטנועי ה-125 שלה שתגיע מהודו לאירופה עם אח קטן במשפחת הבורגמן שינחת ביבשת הישנה ב-2023. ומה עם ישראל? עדין לא ידוע

מספר חודשים לאחר שהודיע סוזוקי על חזרה לשוק קטנועי ה-125 באירופה עם שני דגמים חדשים, מצטרף לנבחרת קטנוע שלישי במספר. הקטנוע החדש הוא גם המסקרן בין השלושה בעיקר כיוון שהוא נושא את השם "בורגמן" המזוהה עם סדרת קטנועי המנהלים הגדולה של סוזוקי ברבע המאה האחרונה. בניגוד לשני הדגמים Address ו-Avenis המיוצרים על ידי TVS ההודית, לבורגמן Street 125EX בשמו המלא אין תאום הודי במיתוג אחר אם כי הוא כבר נמכר בתת היבשת הענקית מזה זמן מה.



חיצונית לא תמצאו בבייבי בורגמן דמיון לדגמי ה-400 וה-650 הלוויתניים של הסדרה, אך הוא עדין גדול משמעותית משני אחיו ומציע מידות נדיבות לכשעצמן עבור קטנוע 125 שהוא לא גרסה מוקטנת של קטנוע מנהלים גדול יותר (לדוגמא ימאהה XMAX). העיצוב לא פורץ דרך, אך נאה למדי בעיקר בחזית שכוללת פנס LED גדול, מאותתים שהם חלק מהגוף ומשקף קומפקטי. בורגמן 125 הוא בעל בסיס גלגלים של 129 ס"מ (3.5 ס"מ יותר מאחיו ההודים) וחישוקי 12 אינטש מלפנים ומאחור.

על ההנעה אחראי מנוע סינגל מוזרק ומקורר אוויר מסדרת SEP של סוזוקי המציע נתוני תפוקה צנועים למדי של 8.5 כ"ס וקג"מ בודד. הדגש של מנוע זה הוא יותר על ידידותיות לסביבה וחיסכון בדלק, כשהודות למערכת דימום מנוע בעצירה הוא מסוגל לטענת סוזוקי לרשום צריכת דלק של יותר מ-50 ק"מ לליטר.



לבייבי בורגמן אבזור תקני עשיר ביחס לקטנועי 125 והוא מגיע עם תאורת LED מלאה בחזית לוח מחוונים דיגיטלי מלא, שקע טעינה ואופציה לידיות מחוממות וארגז אחורי מקורי. עם זאת אין לו מערכת ABS והוא מסתפק במערכת בלימה משולבת.
שיווקו של סוזוקי בורגמן 125 החדש צפוי להתחיל באירופה בתחילת 2023, ונכון לעתה לא ידוע אם הוא וצמד אחיו מצויים להגיע ארצה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד