הארלי-דיווידסון: נשיק אופנוע חשמלי תוך 18 חודשים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
החברה האמריקאית דיווחה כי תשיק אופנוע חשמלי עד 2020, וכי היא מתכוונת להוביל את השוק החשמלי

הארלי-דיווידסון תשיק אופנוע חשמלי תוך 18 חודשים – כך דיווח אתמול נשיא ומנכ״ל החברה מאט לאביטץ׳ בשיחת ועידה עם אנליסטים. ההודעה מגיעה ארבע שנים אחרי שחשפה החברה את פרוייקט ״לייבוויר״ (LiveWire),  במסגרתו הציגה אבטיפוס לאופנוע חשמלי מלא.

״שמעתם אותנו כבר מדברים על פרויקט לייבוויר״, אמר מנכ״ל החברה בשיחה. ״מדובר בפרויקט בשלבי ביצוע, ואנחנו מתכננים לשווק את הכלים תוך 18 חודשים״. עוד הוסיף המנכ״ל: ״שוק הכלים החשמליים נמצא עכשיו בשלב הינקות שלו, ואנחנו מאמינים שהוא יוסיף התרגשות לתחום שלנו – גם בשדות מסורתיים וגם בשדות פחות מסורתיים״.

עוד הוסיף המנכ״ל כי כ-12 אלף בני אדם ניסו את האופנוע המדובר ברכיבת ניסיון, והשיבו כי ״התוצאות משמחות״. אופנוע האבטיפוס הוצג עם מנוע בעל 74 כוחות סוס, ויכולת להאיץ מ-0 ל-100 קמ״ש תוך ארבע שניות. טווח הרכיבה עמו הוצג האבטיפוס עמד על 80 ק״מ בלבד, אך החברה ממילווקי הצהירה בעבר כי לא תשחרר אופנוע בעל טווח נסיעה נמוך מ-160 ק״מ. לכן, ניתן להניח שנראה שיפורים שונים באופנוע שיגיע לשוק.

בשיחת הוועידה השתתף גם סמנכ״ל הכספים של החברה ג׳ון אולין, שסיפר כי הארלי צפויה להוציא בכל שנה מהשנים הקרובות בין 25 מיליון דולר ל-50 מיליון דולר על טכנולוגיית הנעה חשמלית. הוא הוסיף הצהרה שאפתנית לפיה המטרה של החברה היא להיות מובילה עולמית בשוק האופנועים החשמליים.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד