האם MV אגוסטה מפתחת אופנוע בעל מנוע סילון?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מנכ״ל החברה המתחדשת הכריז על אופנוע-על חדש שיתומחר ב-250 אלף דולר. הוא הסכים לספר שהוא ״מהיר ורועש״, ולא הכחיש כי הוא יכיל מנוע סילון

MV אגוסטה, היצרנית האיטלקית האקזוטית שהכריזה לאחרונה על מעין קאמבק, מפתחת לנו  הפתעה ״חזקה ורועשת״. לפני כשבוע שעבר הכריז מנכ״ל החברה ג׳ובאני קאסטיליוני על אסטרטגיית המוצר של החברה המתחדשת, ובין היתר הכריז על דגמים חדשים למשפחות ה-RVS, RR וה-RC.

לאחר מכן, הוא התחיל לדבר על אופנוע-על חדש, ולא הסכים לפרט עליו יותר מדי. שמו הזמני של האופנוע הוא One to One, והוא צפוי להיות מתומחר ב-250 אלף דולר. איזה אופנוע שווה 250 אלף דולר? לדברי המנכ״ל קאסטיליוני, מדובר ב״אופנוע-על שיונע על ידי משהו שונה ממנוע רגיל. הנעה אלטרנטיבית היא לאו דווקא הנעה חשמלית. כל שאני יכול להבטיח זה שהאופנוע החדש יהיה חזק ורועש״.

באותה הכרזה נשאל המנכ״ל האם מדובר באופנוע שיונע על ידי מנוע סילון, וסרב לאשר או להכחיש זאת. ״זה משהו שונה באופן קיצוני״, הוא הסביר. ״מדובר באופנוע שטרם נראה כמותו. זה לא רק בעיצוב, כל הדרך בה הדברים יעבדו בו תהיה שונה לחלוטין. הוא יהיה מעין ערבוב של המון דברים״.

באתר TheDrive העלו את ההשערה כי מדובר באופנוע המונע על ידי מנוע סילון, בין היתר בשל הרמיזה כי הוא יהיה עוצמתי ורועש ובשל העובדה כי המנכ״ל סרב להכחיש או לאשר את האופציה הזאת. לפי דיווחים שונים, המנכ״ל מצפה שהחברה תוכל להציג את אותו אופנוע מעניין בסביבות אמצע השנה הבאה.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד