האופנוע הנדיר של סטיב מקווין עולה למכירה פומבית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
האופנוע, Pope 61ci Model L בן 104 שנה, יעלה למכירה מחר בלאס וגאס. מחיר הפתיחה עומד על 86 אלף פאונד

אופנוע בן 104 שנים שהיה בבעלותו של השחקן האמריקני המנוח סטיב מקווין צפוי לעלות מחר למכירה פומבית בבית המכירות ״בונהאמס״ בלאס וגאס. מדובר באופנוע שיוצר על ידי החברה האמריקנית פופ (Pope Manufacturing Company) בשנת 1914, עם השם (61ci Model L).

מחיר הפתיחה על האופנוע הוא 86 אלף פאונד, ולפי מומחים שונים הוא צפוי להימכר ב-100 אלף פאונד. האופנוע נרכש על ידי השחקן האמריקני בסוף שנות השבעים, כשזה יצא למסע חיפושים אחר אופנועים נדירים בחלקים הנידחים של ארצות הברית. למסע הזה הצטרף חברו של מקווין ורוכב הפעלולים האגדי באד אקינס.

 

מצב מעולה. (תמונה: Bonhams)

רוב כלי הרכב בבעלותו של מקווין נמכרו במכירות פומביות לאחר מותו בנובמבר 1980, אך אופנוע סופר נדיר זה נמכר באופן פרטי. אחד המחזיקים שלו לאורך השנים היה אוטיס צ׳נדלר, בעברו המוציא לאור של עיתון ה״לוס אנג׳לס טיימס״.

צ׳נדלר שמר על האופנוע במוזיאון הפרטי שלו בקליפורניה, לפני שמכר אותו לאספן אופנועים קלאסיים אחר. ״אנחנו מודים על האפשרות להציע אופנוע כזה למכירה״, אמר ראש מחלקת האופנועים בבית המכירות בן וולקר. ״הוא במצב מעולה. בנוסף, כל כלי שהיה שייך בעבר למקווין יזכה להצעות מאספנים״.

לאופנוע עצמו מנוע וי-טווין, 1000 סמ״ק ומהירות מרבית של כ-110 קמ״ש. לפי בית המכירות, למרות גילו האופנוע נמצא במצב מעולה וללא שריטות כלל.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד