האופנוענית המהירה בעולם מגלה: אכפת לי מהסביבה, לא מהאדרנלין

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אווה אקנסן השוודית, המחזיקה בשיא המהירות העולמי על אופנוע, סיפרה בראיון כי היא למעשה פעילה סביבתית במסווה: ״גדלתי כמחבקת עצים וכחולת אופנועים״

האישה המחזיקה בשיא המהירות על אופנוע לא עושה את זה בשביל האדרנלין, לפחות זה מה שהיא אומרת. אווה אקנסון השבדית, אשר קבעה באוגוסט 2014 שיא מהירות של 434 קמ״ש על משטח מלח ביוטה, טוענת שאת כל זה היא עושה כ״פעילה אקטיביסטית במסווה״.

החודש, בראיון למגזין האינטרנטי ״ניו אטלס״, היא סיפרה על הסיבה המוזרה שהביאה אותה לבנות עם בן זוגה אופנוע סטרימליינר חשמלי. ״גדלתי כחנונית מחבקת עצים עם מחלה של אהבת אופנועים״, היא סיפרה בראיון. ״ירשתי את זה מאבא שלי שזכה במספר תחרויות רכיבה״.



לדבריה של אווה, היא תמיד התעניינה בהנעה ירוקה. כך היא גם חברה לעמותה שמתעסקת בנושא, והתבקשה ב-2006 לכתוב עבורה ספר. כחלק מהפרויקט, היא יצרה קשר עם קייל דובה, שהחזיק באותה  תקופה באופנוע החשמלי המהיר בעולם, שכונה ״קילהסייקל״.

השניים התכתבו, ותוך כדי עבודה התאהבו. אווה עברה לגור איתו בארצות הברית, והשניים החליטו לבנות ביחד אופנוע חשמלי. ״רצינו להוכיח לאנשים שכלים חשמליים יכולים להיות כיפים, סקסיים ומהירים״, היא אמרה. ״הבנו שלאנשים אכפת בעיקר מהמהירות, שזה מה שמגיע לכותרות. לכן החלטנו לשבור את שיא המהירות״.

זה קרה, כאמור, לפני כשלוש וחצי שנים. ״התקשורת אהבה את זה שמדובר באישה שרוכבת על האופנוע, וכך זכינו ליותר חשיפה. אם העבודה שלי לא הייתה זוכה לכותרות, זה כאילו לא עשיתי כלום״, היא הוסיפה. ״אני לא כל כך אוהבת את המהירות, אך כחנונית-על, בשבילי זה היה כמו מבחן סופי לפרויקט ההנדסי שלי״.

תמונת: Eva Håkansson, PR

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד