האם הונדה מפתחת סופרבייק עם מנוע V4?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ביפן מדווחים כי החברה צפויה להשיק בשנת 2020 אופנוע ספורטיבי בעל מנוע V4, במה שעשוי לעזור לה לחזור לחוד החנית של אליפות הסופרבייק. לפני כחודש חשפה דוקאטי סופרבייק משלה עם מנוע בתצורת V4

אחרי שדוקאטי הציגה בתערוכת מילאנו את פנגיאלה V4, נראה שגם הונדה רוצה להצטרף לחגיגה. במגזין היפני Young Machine מדווחים כי החברה מפתחת בימים אלה אופנוע סופרבייק בעל מנוע בתוצרת V4, במטרה להוציאו לשוק כבר בשנת 2020.

לפי המגזין, שהצמיד לאופנוע את הכינוי RVF1000, הוא יוצג בתערוכת טוקיו 2019 כדגם לשנת 2020. הוא צפוי לעמוד בתקנות זיהום האוויר ״יורו 5״ שיכנסו לתוקפן באותה שנה, וחשוב מכך – לעמוד בתקנות אליפות הסופרבייק העולמית.

הפרסום במגזין Young Machine

החברה מציעה כבר כיום אופנוע ספורטיבי בעל מנוע V4, אך הוא אינו עומד בתקנות האליפות. מדובר ב-RC213V-S, רפליקת גרנד פרי אקזוטית, אופנוע יקר להחריד שמחירו עוקף בהרבה את הגבלת תג המחיר של התחרות העומדת על 40 אלף יורו.

הונדה מתקשה מאוד באליפות הסופרבייק העולמית בשנים האחרונות. היא לא קטפה בה תואר מאז שנת 2007, אז זכה באליפות הרוכב ג׳יימס טוזלנד. בתחילת דרכה של האליפות, בסוף שנות ה-80, החברה כן סיפקה אופנועי סופרבייק בעלי מנוע V4  – והצליחה לזכות בה עם ה-RC30. בשנת 1997 החברה זכתה בה עם ה-RC45, שגם לו היה מנוע V4.

עם זאת, שמועות לגבי הכוונה של הונדה לייצר פעם נוספת אופנוע סופרבייק בעל מנוע V4 מתרוצצות שנים רבות, ועד היום החברה לא הכריזה על מהלך כזה. אם היא אכן תלך על כך, יהיה מעניין לראות האם הדבר יעזור לה לחזור לחוד החנית של עולם המרוצים.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד