דוקאטי סטריטפייטר V4 בדרך לפייקס פיק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דוקאטי תערוך בכורה במירוץ טיפוס ההר המפורסם בארה"ב לאופנוע העירום הקרבי החדש שלה עם מנוע ה-V4 של הפאניגאלה. הגרסה הסדרתית ללא הסוואה צפויה להיות מוצגת במילאנו

לאחר לא מעט שמועות והדלפות שלבסוף אושרו על ידי דוקאטי, מספקים האיטלקים הצצה ראשונה לאופנוע העירום הקרבי המתבסס על מנוע ה-V4 של הפאניגלה. את האופנוע החדש, אשר יקרא פשוט סטריפייטר V4, תחשוף דוקאטי לראשונה בגרסת האבטיפוס שלו לקהל הרחב לראשונה ב-30 ביוני במרוץ הפייקס פיק – מרוץ טיפוס ההר המפורסם בארה"ב – בו גם יטול חלק כשעליו ירכב קארלין דון אשר זכה במרוץ בשנה שעברה.

עד למרוץ הפייקס פיק, משחררת דוקאטי תמונה של סטריטפיטר V4 תחת מעטה הסוואה, שממנה אפשר ללמוד לא מעט על האופנוע המסקרן. מהתמונה ניתן להבחין כי הסטרייטפייטר V4 החדש חולק עם הפאניגאלה את השלדה המודולארית שבה המנוע הוא גורם נושא בעומס והבולם האחורי ממוקם באופן אופקי מצד שמאל של האופנוע, מיכל הדלק ויחידת המושב והזנב זהות אף הן. בחזית ישנה מסכה מחודדת ומינימליסטית נטולת משקף, הקליפאונים הוחלפו מן הסתם בכידון גבוה, ולמעט כונסי אוויר צדיים וחרב תחתונה מינימלסטית המנוע חשוף כולו בגאווה.



גם יחידת המפלט הממוקמת בתחתית שונה מזו של הפאניגאלה הספורטיבי, אך לא ברור האם זו מערכת פליטה פתוחה המותקנת לאור ייעודו של האופנוע להשתתף במירוץ, או שאכן מדובר במערכת פליטה שונה שתופיע גם בדגם הסדרתי. מה שבטוח הוא שצמיגי הסליקס לא יוצעו על האופנוע כאשר יגיע לאולמות התצוגה במהלך חודש מרץ 2020.

פרטים טכניים על האופנוע לא נחשפו, למעט העובדה שיעשה שימוש במנוע הדסמוסדיצ'י סטרדאלה בנפח 1,100 סמ"ק שיגיע מהפאניגאלה V4 לאחר כיול מחודש שיתאים יותר לאופי הרכיבה בסטריפייטר,קרי, קצת פחות הספק ויותר מומנט בסל"ד נמוך ובינוני. כמקובל בדוקאטי, גם סטריפייטר V4 יוצע בגרסה רגילה ובגרסת S משודרגת עם בולמי אוהלינס מתכווננים, כשכמקובל כיום הוא יצויד במגוון של מערכות עזר אלקטרוניות הניתנות לכיול כמו ABS, בקרת משיכה, בקרת שיגור ועוד. החשיפה המלאה הרשמית של האופנוע תיעשה בתערוכת מילאנו הקרובה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד