דוקאטי מציעה: ימי רכיבה חווייתיים על דגמי משפחת הסקרמבלר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דוקאטי ממשיכה בתכנית החוויות וההדרכות לבעלי דגמי משפחת הסקרמבלר, ותקיים עבורם ארבע אירועי רכיבה מאתגרים במהלך החודשים הקרובים. סיבה טובה לתכנן חופשה קטנה באיטליה

דוקאטי סקרמבלר הוא אופנוע מעט שונה ממה שהורגלנו לקבל מהחברה מבולוניה, בעיקר כיוון שהוא נולד כדי למשוך לקוחות חדשים ורוכבים שפחות מחפשים אופי רייסרי מובהק שטבוע ב-DNA של דגמי דוקאטי מאז ומעולם. דוקאטי סקרמבלר, כפי שיגידו אנשי השיווק הממולחים, הוא אופנוע שמשדר קודם כל "לייף סטייל" – לכן הרוכבים עליו מחפשים חוויות רכיבה מסוג שונה. בקיצור, פחות מסוג הרוכבים שרוצים לעלות על במסלול במוג'לו ולשים מרפק באספלט. אבל זה לא אומר שהם לא מחפשים חוויות אדרנלין.

בדיוק לאופי רוכבים זה, וכדי לבסס את "סקרמבלר" כמותג בפני עצמו, יצרה דוקאטי תכנית הנקראת "Scrambler Days of Joy"  – אירועים של ימי רכיבה חוויתים ומאתגרים בהדרכת אנשי החברה התפורים לאופי האופנוע ובעליו. בימים אלו פרסמה דוקאטי את הפרטים על האירועים בסבב הרביעי של התכנית, שבהחלט עושם חשק לשבת על האינטרנט ולהשיג טיסה לאיטליה.

האירוע הראשון יתקיים ב-6 לאפריל ונקרא Romagna Scrambler Experience ובו תתקיים רכיבה על שבילים ודרכי עפר לכיוון טוסקנה כולל היכרות קולינרית של האזור. מי שמחפש אתגר רכיבה אינטנסיבי יותר יכול להירשם ל- Tuscany Scrambler Experience – אירוע רכיבה בי יומים שיערך ב-6-7 ביולי בו יקיפו הרוכבים את ההרים מסביב לסיינה דרך השבילי ברכיבה כוללת של למעלה מ-350 ק"מ.


חובבי האנדרנלין יוכלו לבחור בחבילה מעניינת אחרת שמציעה דוקאטי והיא Flat Track School שיתקיים בשני מועדים (2 ביוני ו-8 בספטמבר) בסמוך למילאנו. מדובר בקורס רכיבה במסלול שטח אובאלי בסגנן מרוצי ה-"Flat Track" הפופולאריים בארה"ב שמהם צמח סגנון אופנועי הסקרמבלר בשנות ה-60' וה-70'. לצד ההדרכה והתרגול כיצד לבצע החלקות ("דריפטינג") עם האופנוע ברכיבה על מסלולי עפר. בדוקאטי יאפשרו להרחיב את החוויה עם שני קורסים נוספים שניתן להוסיף במקביל, האחד של הדרכת רכיבת שטח סטנדרטית והשני של רכיבת כביש בטוחה.

היתרון הגדול של האירועים אותם מציעה דוקאטי לרוכבים הוא באפשרות לתפור חבילה המתאימה לרוכב דרך אתר אינטרנט ייעודי, החל בבחירת הקורסים והמסלולים הרצויים, אפשרות להשכיר ציוד רכיבה במקום ואפילו בחלק מהאירועים להגיע עם הסקרמבלר הפרטי במקום להשאיל את אחד מאופנועי ההדגמה (קצת פחות רלוונטי עבורנו הישראלים). בהחלט עושה חשק לקפוץ לאיטליה בקיץ.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד