דוקאטי מציגה: סקרמבלר בגרסאות חדשות

דוקאטי סקרמבלר מאך 2.0
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הסקרמבלר של דוקאטי זוכה לגרסה חדשה כמחווה למאך 1 האגדי וצביעה נוספת לגרסה קיימת

יצרנית האופנועים האיטלקית, דוקאטי, חשפה בסוף השבוע בצרפת שתי גרסאות חדשות ומעוצבות לסקרמבלר, אופנוע הרטרו שגם מהווה את כרטיס הכניסה לעולם ה-V טווין של דוקאטי. החשיפה נעשתה באופן ייחודי, כאשר האופנועים יצאו במסע מבורגו פאניגלה באיטליה ועד לעיירה ביאריץ, שם נערך אירוע הרוכבים  Wheels and Waves, בו נעשתה החשיפה הרשמית.

הגרסה הראשונה מכונה מאך 2.0, והיא מחווה לדוקאטי מאך 1, אופנוע סינגל בנפח 250 סמ"ק אשר יוצר עלי ידי דוקאטי בין השנים 1965 ל-1969. מאך 1 החזיק בזמנו בתואר האופנוע הסדרתי המהיר ביותר בעולם עם מהירות מרבית של 160 קמ"ש. בזכות ביצועיו היה מאך 1 פופולארי כבסיס לאופנועי מרוצים, ואף העניק לדוקאטי ניצחון בקטגורית ה-250 הסדרתיים במרוץ ה-TT. למעשה מאך 1 צויד במנוע זהה לסקרמבלר 250 של אותה התקופה. 

גרסת מאך 2.0 של הסקרמבלר לא תשבור שיאי מהירות או תביא את דוקאטי אל ראש הפודיום, זאת כיוון שמדובר בסך בגרסה נוספת לדגם הסקרמבלר המוכר. כיסויי ראשי הצילינדרים והאגזוז במאך 2 צבועים בשחור, יש לו מושב ספורטיבי בסגנון מרוצי פלאט-טרק, כידון רחב ונמוך ועוד נגיעות עיצוביות בסגנון אופנועי הפלאט-טרק.

על צביעת האופנוע, אחראי לא אחר מאשר רולנד סנדס, אחד מבעלי סדנאות עיצוב האופנועים המוכשרים, שהוציא בשנים האחרונות מסדנתו בקליפורניה לא מעט אופנועים נחשקים ושיתף פעולה בעבר גם עם BMW. ההשראה לצביעה החדשה, המכילה שלוב פסי צהוב ונחושת על רקע כסוף, צבעים המזוהים על קליפורניה של שנות השבעים, היא קסדה המוצעת בין אביזרי דוקאטי בשם Bell Cross Idol.

סקרמבלר Full Throttle



לצד גרסת מאך 2.0 הוצגה צביעה חדשה לגרסת Full Throttle הוותיקה. הצביעה החדשה נבדלת בכנף קדמית ומיכל דלק צבועים בשחור, כשעל מיכל הדלק מדבקות צהובות ועליהן דגל שחמט. גרסת ה-Full Throttle כבר מוצעת למכירה וגרסת המאך 2.0 אמורה להצטרף אליה גם כן בזמן הקרוב. דוקאטי ממשיכה לחזק את סדרת הסקרמבלר הפופולארית, כשלמעשה כעת מציעה החברה שבע גרסאות שונות בסדרה. 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד