דגמי ה-1290 סופר דיוק החדשים של ק.ט.מ הושקו בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דגמי העל במשפחת ב-1290 סופר דיוק הכתומה נוחתים בישראל אחרי שורת עדכונים שקיבלו לקראת 2022 ובראשם מערכת מתלים סמי-אקטיבית חדשה. המחיר מתחיל ב-150 אלף ש"ח

בשנה צפויים לנו כמה חידושים חשובים במשפחת הדיוקים של ק.ט.מ, ובהם הופעתו של דיוק 390 חדש וקאמבק של דיוק 790, אבל עד אז אנחנו "מסתפקים" בנחיתתם בישראל של צמד דגמי העילית במשפחה.
מדובר ב-1290 סופר דיוק Evo R ו-1290 סופר דיוק GT אשר הושקו ביום חמישי האחרון בישראל, לאחר שזכו לשורת עדכונים לקראת 2022.

שני הדגמים מתבססים על הדור השלישי של 1290 סופר דיוק אשר הוצג לקראת שנת 2020, וקיבל בין היתר שלדה משופרת ומנוע מוגדל ומחוזק בנפח 1301 סמ"ק. העדכון לו זכו שני הדגמים הנ"ל השנה כולל מעבר והתאמה הכרחית ונדרשת לתקינת יורו 5, את הדור האחרון של מערכת המתלים הסמי-אקטיבית מתוצרת WP, וכמתבקש גם סכמות צביעה עדכניות כדי שלא תתבלבלו עם סתם סופר דיוק בן שנה.


בק.ט.מ 1290 סופר דיוק Evo R מערכת המתלים הסמי-אקטיבית מאפשרת בחירה בין שלושה מצבי פעולה (Comfort, Street ו-Sport) ואפשרות לכיוון נוסף של 10 דרגות לעומס הקפיץ האחורי. כאופציה ניתן לרכוש את חבילת ה-Pro עם שלושה מצבי פעולה נוספים (Track, Advance ו-Auto) בתוספת מערכת איזון אוטומטי עם שלושה מצבי פעולה לבחירה ומערכת Anti Dive למניעת צלילת המתלה הקדמי בלימה.

המתלים הסמי-אקטיביים בק.ט.מ 1290 סופר דיוק GT מציעים גם הם את מערכת ה-Anti Dive ואפשרות כיוון עומס קפיץ נפרדת מאחור, אך ללא אופציה לחבילת הפרו. בנוסף קיבל השנה ה-GT גם מסך 7 אינטש חדש המשמש כלוח מחוונים ואת החישוקים הקלים והספורטיביים של דגם ה-R. בגרסה זו מספק מנוע הוי-טווין 175 כ"ס לעומת 177 כ"ס בדגם ה-R, אך נתון המומנט נותר זהה ועומד על 14.2 קג"מ.

מחירו של ק.ט.מ 1290 סופר דיוק Evo R עומד על 155 אלף ש"ח כולל אגרות רישוי, כשבאופן מעניין גרסת ה-GT השימושית יותר זולה ב-5,000 ש"ח.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד