גרסת ספורט חדשה לימאהה TMax

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ימאהה מוסיפה גרסה חדשה למשפחת ה-TMAX הפופולארית עם מראה ואופי ספורטיבי יותר

לכבוד שנת 2018 מרחיבה ימאהה את היצע משפחת ה-TMax ומוסיפה גרסה ספורטיבית חדשה המכונה Sport Edition. מהדורת הספורט של ימאהה TMax מתבססת על גרסת ה-SX הנבדלת מה-TMax הסטנדרטי בעיקר במערכת הקונקט המאפשרת גישה למיקום הקטנוע ולאפשריות האבטחה שלו ואת מערכת ה-D-Mode המאפשרת שני מצבי רכיבה שונים, רגיל וספורטיבי, בעלי מאפיינים שונים לאופי המנוע, המצערת, מערכת ה-ABS ובקרת המשיכה.



במהדורת הספורט קיבל ימאהה TMax מספר תוספות שהן ברירת מחדל עבור רוב הלקוחות, בפרט בישראל. בראש ובראשונה ישנה מערכת פליטה של אקרופוביץ', שמן הסתם מספקת נוכחות ווקאלית מרשימה יותר, כושר נשימה עדיף למנוע וגם מסירה מספר ק"ג מהכלי בזכות דוד עשוי סיבי פחמן שגם מוסיף את שלו למראה הספורטיבי. אל מערכת הפליטה התחליפית מצטרפים גם משקף קדמי נמוך וכהה, עוד תוספת אפטרמרקט שחביבה על קהל הלקוחות של ה-TMax, ולקינוח תושבת מקוצרת וקלה יותר ללוחית הרישוי במקום המחרשה הסטנדרטית.



ימאהה TMax במהדורת הספורט יוצע ללקוחות בשתי סכמות צביעה, לבן מט עם מזלג מוזהב וחישוקים בצבע כחול, או אפור כהה עם מזלג מוזהב וחישוקים שחורים.  השיווק באירופה של הגרסה החדשה אמור להתחיל בחודש אפריל כשהמחיר טרם פורסם, אך מן הסתם יהיה גבוה יותר מזה של TMax SX סטנדרטי. סביר להניח שהגרסה החדשה תגיע לישראל ותשמח את לקוחות ה-TMax המקומיים שיקבלו כלי עם תוספות מותקנות הישר בפס הייצור בלי להצטרך להתקנות נוספות לאחר הקניה. המחיר שיהיה מעל ל-80 אלף ש"ח לבטח לא יהווה הרתעה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד