גם סאן יאנג רוצה אדוונצ'ר: מציגה את NH200 טרייזר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
היצרנית הטייואנית הציגה אדוונצ'ר קטן נפח בתערוכת מילאנו

קטגורית האדוונצ'רים היא אחת מהקטגוריות הפופולריות ביותר בעולם האופנועים ונראה שסאן יאנג רוצה גם היא להצטרף לחגיגה עם אדוונצ'ר קטן וחדש.

לא קיימת היום יצרנית שלא רוצה לקחת חלק במשחק האדוונצ'רים. לאורך השנים הקטגוריה התרחבה והיא מציעה גישות שונות' מכלים קרביים לשטח ועד כאלו עם גלגלי 17 אינטש עם נטיית כביש מובהקת, אך רק לאחרונה החלו להופיע גם דגמי אדוונצ'ר קטני נפח כמו CRF250 ראלי של הונדה או ורסיס 300X של קוואסאקי.

כעת מגיעה תורה של סאן יאנג עם דגם החדש, NH-Trazer 200, שהוצג בתערוכת מילאנו. העיצוב הוא אדוונצ'ר למהדרין, עם מקור קטנטנן מתחת לפנס הראשי, כשיש גם מגיני מנוע, הכנה להתקנת מזוודות ועוד.

האופנוע החדש מצויד במנוע סינגל מקורר נוזל בנפח 183 סמ"ק המספק 18 כ"ס ב-8,500 סל"ד ו-1.7 קג"מ ב-6,500 סל"ד. על פי אנשי החברה, הבחירה בנפח מנוע זה נעשה כמענה לדרישה של השוק באמריקה הלטינית, כך שאם דגם שכזה יוצג לשוק האירופאי, סביר להניח שיזכה למנוע מוקטן בנפח 125 סמ"ק או מוגדל לאזור ה-300 סמ"ק, על מנת להתאים לדרגות הרישיונות הרלוונטיים.

מעבר לכך אין כרגע יותר מידי נתונים. האופנוע מצויד בשני בלמי דיסק, מערכת בלימה משולבת, כשגובה המושב 81.6 ס"מ. בנוסף יש נורות LED, לוח מחוונים מסוג LCD ויש גם שקע USB לטעינה. כעת נותר לראות האם אכן יוצג דגם שמתאים לשוק האירופאי.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד