ב.מ.וו S1000RR מתחדש לקראת 2023

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אופנוע הליטר הספורטיבי של ב.מ.וו עובר רענון מקיף לקראת 2023 הכולל מנוע מחוזק, אלקטרוניקה משופרת וכמתבקש גם כנפונים אווירודינמיים

מכירות אופנועי הספורט הקיצוניים נמצאים בנסיגה כבר למעלה מעשור, ובהתאם לכך קצת הפיתוח ההיסטרי שלהם התמתן. עם זאת, ישנם עדין כמה יצרניות שעדין משקיעות בפיתוח עקבי של דגמי ההיפרספורט שלהם ואחת מהן היא ב.מ.וו החושפת בימים אלו S1000RR מעודכן לקראת שנת 2023.

ב.מ.וו S1000RR הוצג לראשונה בשנת 2008 ולמרות שלבאווארים לא הייתה מסורת של התמודדות באליפות הסופרבייק העולמית, הם הצליחו באמצעותו להתברג היישר לצמרת האליפות ולזכות להצלחה במכירות מול אופנועי הליטר הספורטיביים היפניים, אם כי עדין לא הצליחו לקטוף אליפות סופרבייק.
הדגם החדש של S1000RR שנחשף מוגדר כדור רביעי בשושלת, אך הוא למעשה שדרוג מקיף של הדור הקודם שנחשף לפני 4 שנים.


חיצונית הדמיון לדגם הקודם ניכר, אך לא קשה לפספס את תוספת הכנפונים הקדמיים בסגנון אופנועי ה-MotoGP שנועדו לספק כוח הצמדה לגלגל הקדמי במהירויות גבוהות.
מנוע ארבעת הצילינדרים בשורה נותר זהה בבסיסו אך זכה למספר שיפורים בהם סעפת יניקה חדשה שהגיע מדגם ה-M RR האקזוטי בשילוב מערכת ShiftCam לתזמון שסתומים משתנה לשסתומי היניקה. התוצאה היא תוספת של 3 כ"ס להספק המרבי שעלה -210 כ"ס המתקבלים ב-13,750 כאשר המנוע מסוגל עתה לטפס עד ל-14,600 סל"ד. נתון המומנט עומד על 11.5 קג"מ ב-11,000 סל"ד.



השלדה גם היא נותרה דומה לזו של הדור הקודם, אך זכתה לשינויי גיאומטריה קלים בהם זווית היגוי קהה יותר בחצי מעלה והארכה קלה של בסיס הגלגלים ל-1,457 מ"מ. הדגם החדש קיבל כסטנדרט קיט M המעניק את האפשרות לשנות את נקודת העיגון של הזרוע האחורית.  המתלים נותרו בעלי אפשרות כוונון מלאה עם אופציה למתלי DDC בכלי שיכוך משתנה אלקטרונית.
חבילת האלקטרוניקה כוללת מעתה מערכת בקרת אחיזה משודרגת עם מצב Slide המאפשר החלקה מלאה של הגלגל האחורי ומערכת ה-ABS כוללת גם מצב המותאם לשימוש עם צמיגי סליקס על המסלול.



ב.מ.וו תציע את S1000RR החדש עם שלוש חבילות אבזור בנוסף לחבילת קרבון מקיפה שתהפוך את האופנוע לפסל סביבתי מסיבי פחמן:
-M Package הכוללת שלל חלקי גוף מעוצבים בהשראת חטיבת M, צביעת M וחישוקי קרבון
-Dynamic Package הכוללת מצב רכיבה Pro, מתלים אדפטיביים (DDC), מחממי ידיים ובקרת שיוט
-Race Package הכוללת שרשרת מחוזקת ומערכת פליטה מלאה מטיטניום של חטיבת M

מחברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, נמסר כי שיווקו של S1000RR החדש בארץ אמור להתחיל בחציון הראשון של 2023.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד