ב.מ.וו: נתחיל בניסוי לרכיבה שיתופית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
החברה מגרמניה תתחיל השנה בפיילוט להשכרה יומית של אופנועים וקטנועים. לדברי בכיר בחברה, כדי לעבור את שלב הפיילוט הם יצטרכו לפתור בעיה אחת מהותית: הזיעה שמצטברת בקסדות

חטיבת האופנועים של ב.מ.וו תתחיל בחודש מאי הקרוב בפיילוט חדשני של שיתוף אופנועים וקטנועים. הפיילוט לתוכנית יתקיים בערים שונות בגרמניה, צרפת ואוסטריה – כשהנסיינים יוכלו לגשת לדילר מקומי ולהשכיר כלים למספר ימים.

ההכרזה על המוצר החדש נעשתה לפני כשבוע על ידי פטר שווארץ, מנהל מותגי מיני, רולס רויס וחטיבת האופנועים בחברה. ״יש אפשרות שנפתח את השירות הזה בעתיד כאופציה ללקוחותינו הערים צפופות״, הוא אמר. ״אך כרגע יש לנו בעיה והיא הקסדה. להשתמש בקסדה שמישהו הזיע בתוכה בימי הקיץ החמים זה לא דבר אידאלי בכלל״.

סי-אבולושן. לקראת קטנוע חדש? (צילום: ב.מ.וו)

החברה מפעילה כבר פלטפורמה לשיתוף רכבים במספר ערים בעולם, כשלדבריה לשיתוף האופנועים פוטנציאל של כ-100 מיליון לקוחות כבר בשנת 2025. עוד באותה ההכרזה, הצהיר שווארץ כי החברה חושבת על פיתוח קטנוע חשמלי חדש. הוא צפוי להיות קטן וזול מדגם הסי-אבולושן שכבר משווק על ידה.

זאת לא הפעם הראשונה בה ב.מ.וו משחררת הצהרה שאפתנית הנוגעת לעתיד הרכיבה בערים הצפופות. בנובמבר האחרון הציגה החברה חזון המכונה E³ Way – ייצג של המילים elevated (מוגבה), electric (חשמלי) ו-efficient (יעיל). בחזון זה הציע ב.מ.וו לפתח כבישים מורמים ומקורים מעל כבישים קיימים בערים צפופות, בהם ינועו רוכבים על כלי רכב דו-גלגליים חשמליים.

עם זאת, ב.מ.וו היא לא החברה היחידה שחושבת על רכיבה שיתופית. לפני מספר חודשים עלה לאוויר אתר חדש בשם ״טוויסטד רואד״. האתר מנסה לעשות לעולם האופנועים את מה ש-Airbnb עשה לעולם השכרת הדירות קצרת הטווח. הוא עובד בשיטת עמית לעמית (Peer to Peer), ומאפשר לאנשים פרטיים להשכיר את האופנוע שלהם לפי יום, בזמן שהם לא עושים בו שימוש.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד