ברוס בראון, במאי הסרט On Any Sunday, מת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הבמאי שעומד מאחורי סרט הרכיבה המיתולוגי מת בנסיבות טבעיות בביתו שבקליפורניה. הוא היה בן 80 במותו

במאי הסרטים הדוקומנטריים ברוס בראון, האיש שעומד מאחורי סרט הרכיבה המיתולוגי  "On Any Sunday", מת ביום ראשון בביתו שבסנטה ברברה, קליפורניה – כך פורסם אתמול באתרו הרשמי. הוא מת בנסיבות טבעיות, כשהוא בן 80.

סרט האופנועים המיתולוגי אותו ביים בראון יצא לאקרנים בשנת 1971, והיה מועמד לאוסקר בקטגוריית הסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר לשנת 1972. הוא לא זכה בפרס, אך זכה להצלחה רבה בציבור. הוא הוגדר לא אחת כדוקו האופנועים הטוב והחשוב בהיסטוריה. 

בסרט זה, בראון ניסה להראות את הכישרונות המיוחדים והתכונות הנפרדות הנדרשים לסוגים שונים של רכיבה תחרותית. הסרט מומן על ידי השחקן האמריקאי סטיב מקווין, חובב מרוצי אופנועים מוצהר, שגם הופיע בו.

ב-1981 הוא הוציא את סרט ההמשך "On Any Sunday II"; ב-1991 שחרר את הסרט "Baja 1000 Classic"; ובשנת 2000 הוציא לאור את הסרט "On Any Sunday: Revisited". ב-2014 ביים בנו של ברוס, דנה, סרט המשך לסדרה שזכה לשם ״ On Any Sunday: The Next Chapter״. בסרט זה עקב בראון הבן אחרי עולם מרוצי האופנועים העדכני.

בראון ידוע גם בשל סרטים מיתולוגים שעקבו אחרי ענף אחר, גלישת גלים. הסרט המפורסם ביותר שעשה על התחום הוא “Endless Summer״, שיצא בשנת 1966, בו הוא עקב אחרי שני גולשים במסעות ברחבי העולם. ב-1994 ביים עם בנו דנה סרט המשך, שמטרתו להראות את השינויים שעברו על עולם הגלישה.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד