במגמת האטה: ירידה במסירות דו"ג גם באפריל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מגמת ההאטה בשוק הדו-גלגלי ממשיכה גם בחודש אפריל עם 1,581 כלים שנמסרו בסך הכל. עכשיו נותר רק לקוות שעם בוא הקיץ גם המכירות יעלו במקביל לטמפרטורות

מדו"ח המסירות של איגוד יבואני הרכב הדו-גלגלי שהתפרסם אתמול (יום ג') עולי כי ממגמת ההאטה בשוק הדו"ג בשנת 2022 ממשיכה, וזאת לאחר שכזכור שנת 2021 הוכתרה כשנת שיא של כל הזמנים. בחודש אפריל האחרון עלו לכבישים 1,581 כלים חדשים לעומת 1,915 כלים באפריל אשתקד, כשמדובר בירידה משמעותית של 17.5%.

אפשר לעשות הנחה קלה לחודש אפריל החולף בו רוכזו החגים שבאופן טבעי מורידים את הפעילות העסקית, אבל כבר לא ניתן להתעלם שבסיכום הכולל של ארבעת החודשים הראשונים של 2022 שמדובר כבר במגמה. בסך הכל מתחילת השנה עלו לכבישים 6,757 לעומת 7,404 כלים בארבעת החודשים הראשונים של 2021, ירידה של 8.7%.

כאן צריך לזכור שגם בשוק הדו-גלגלי משפיע במידה מסוימת משבר השבבים העולמי, אבל גם ובעיקר בעיות בשרשרת האספקה והמלאים.ניתן לקוות שחודשי הקיץ, שהם באופן מסורתי החודשים החזקים בשוק הדו"ג, יצליחו לבלום את מגמת ההאטה ואולי להפוך אותה.

המותג שהוביל את המסירות בחודש אפריל הוא סאן יאנג עם 526 כלים שהם שליש מכלל המסירות של החודש. ימאהה במקום השני מסרה 275 כלים והקדימה את הונדה שממשיכה את השנה המצוינת שלה עם 248 כלים. קאוואסאקי שסבלה מבעיות אספקה בתחילת השנה הצליחה להתאושש באפריל עם 101 כלים חדשים, כשהיא מקדימה את קימקו שממשיכה לדשדש עם 73 כלים. ק.ט.מ מסרה בחודש אפריל 57 כלים קצת לפני פיאג'ו עם 51 כלים.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד