בטוח ומאוורר: דיינז מציגה ווסט מאוורר עם כרית אוויר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דיינז מציגה את הפתרון שלה לסובלים מחום שרוצים גם הגנה כרית אוויר בדמות ווסט חדש ומאוורר עם מנגנון ניפוח הממוקם בגב. המחיר: 699 דולר

גם בטיחות וגם נוחות במוצר אחד היא הבטחה שפעמים רבות נשמעת טיפה מופרכת, בפרט כשמדובר במעילי רכיבה ממוגנים שלא ממש נעימים בקיץ הישראלי המיוזע. עם זאת, דיינז הכריזה השבוע על ווסט חדש עם כרית אוויר העונה לשם Smart Jacket, האמור לשלב את הטוב משני העולמות: גם לספק ההגנה של כרית אוויר וגם לאפשר לגוף להתאוורר ולא לסבול בחום הישראלי.

בדרך כלל, במעילים בעלי כרית אוויר, הכרית שהמוטמעת בתוך הגב חוסמת את האוויר. עם זאת, בדיינז החליטו לקפל את מנגנון כרית האוויר לשטח מינמלי הצמוד לגב התחתון של הרוכב, כך שחלקו הקדמי של הווסט המשלב בד רשת מאפשר זרימת אוויר אל הגה דרך חלקו הקדמי של הגוף. במקרה של תאונה או התרסקות, כרית האוויר תתנפח לצורתה המקורית, המכסה את גב הרוכב, הכתפיים החזה והבטן בצורה של חגורת הצלה.

את הוסט ניתן ללבוש מעל הביגוד הרגיל של הרוכב, או ללבוש מעל מעיל עור או מגיל ממוגן אחר כדי לספק הגנה גם לידיים בעת נפילה. בחליפה מותקנים שבעה חיישנים מיוחדים שינסו לזהות מקרה של התרסקות ולפתוח את הכרית במהירות המקסימלית. מערכת הפתיחה עצמה לא מחוברת למקור כוח באופנוע היא ניזונה מסוללה קטנה המותקנת בה, על כן יש להטעין אותה מדי פעם באמצעות כבל USB. דיינז מבטיחה זמן שימוש בין הטענה להטענה של 25 שעות.

שיווקו של הווסט החדש צפוי להתחיל בעולם במהלך חודש יולי, כשהוא יוצע בשש מידות שונות לגברים ולנשים. המחיר יעמוד על 699 דולר, מחיר דומה לווסטים אחרים בעלי כריות אוויר המוצעים בשוק כמו למשל זה של חברת Helite.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד