אפריליה RSV4 במהדורה מיוחדת לצפון אמריקה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אופנוע הסופרבייק הקיצוני של אפריליה זוכה למהדורה מוגבלת בעיצוב מסוגנן של 125 יחידות המיועדות לארה"ב וקנדה בלבד

זמן קצר לאחר מרוץ ה-MotoGP במסלול האמריקות שבאוסטין, חשפה אפריליה על גבי המסלול מהדורה מיוחדת ומוגבלת לאופנוע הסופרבייק שלה, ה-RSV4. הבחירה להציג את האופנוע במסלול האמריקות לצידם של צמד רוכבי הקבוצה ב-MotoGP, אלכס אספרגרו וסקוט רדינג, לא הייתה מקרית, שכן מדובר במהדורה המיועדת אך ורק לרוכבים בצפון אמריקה. אפריליה מתכוונת לייצר רק 125 יחידות ממוספרות של האופנוע, 100 מהן ישווקו בארה"ב והיתר בקנדה.

המהדורה המיוחדת של ה-RSV4  מכונה LE ומתבססת על גרסת ה-RF פאקטורי הסופר קרבית ומכוונת המסלול, שבלאו הכי מיוצרת בכמויות מוגבלות, אך היא כוללת מספר שינויים קלים המייחדים אותה. בראש ובראשונה ניתן להבחין בצמד כנפוני צד אווירודינמיים העשויים סיבי פחמן ומותקנים בצידי הפרינג, כנפונים שהם המשך ישיר לאלו המותקנים על אופנועי ה-MotoGP במטרה לשפר את כוח ההצמדה וזרימת האוויר סביב לאופנוע.

הבדל נוסף הוא בסכמת הצביעה של האופנוע שתואמת את סכמת הצביעה הקלאסית של האפריליה, בצבעי דגל איטליה ועם האות A בגדול בצד הפרינג. צביעה זו נלקחה מה-AF1 250 משנת 1987, אשר איתו זכה הרוכב האיטלקי לוריס רגאני במרוץ הגרנד פרי הראשון של אפריליה, מתוך 294 זכיות אותן צברו עד היום. לקינוח ישנו גם תיעוד של המספר הסידורי של האופנוע בסדרה על גבי המשולש העליון.

מעבר לכך, אין שינוים אפריליה LE RSV4 RF לא עבר שינויים מכאניים ומצויד באותו מנוע V4 בזווית של 65 מעלות המספק 201 כ"ס, מזלג ובולם אחורי מתוצרת אוהלינס, בלמי ברמבו וחבילת אלקטרוניקה מקיפה עם שפע אפשריות כוונון וכיול. מחירו של האופנוע בארה"ב עומד על 24,500 דולרים, 1,000 דולר יותר מאשר אפריליה RSV4 RF ולא פחות מ-7,000 דולר יותר מאשר RSV4 סטנדרטי.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד