אנרג'יקה מציגה סקרמבלר ידידותי לסביבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
היצרנית האיטלקייה מציגה את Eva EsseEsse9, סקרמבלר חשמלי

גם היצרניות החשמליות לא מפספסות את להיט המכירות החדש – אופנועי סקרמבלר. אחרי שהציגה דגם קונספט בשנה שעברה, יצרנית האופנועים החשמליים האיטלקית אנרג'יקה חשפה לאחרונה בתערוכת מילאנו גרסת סקרמבלר משלה, שזכתה לשם Eva EsseEsse9. כפי שפורסם לפני כשלושה חודשים, שמו של הדגם הוא מחווה לאוטוסטרדה SS9 שבאיטליה, המבוססת על דרך רומאית עתיקה בשם ויה אמיליה.

למעשה, מדובר בגרסה של דגם הנייקד של החברה – Eva – כך שפרט לעיצוב אין כמעט הבדלים מכאניים. המנוע השוכן בשלדת צינורות מספק 109 כ"ס ו-18.3 קג"מ עם טווח של כ-150 ק"מ כשהרוכב יכול לבחור בין ארבע מפות ניהול מנוע וארבע מפות טעינה. מבחינת עיצוב, ה-SS9 מצויד בפנס קדמי עגול וקלאסי ומושב מעט שונה כשגם הכידון נראה גבוה יותר.

מערכות האופנוע הן מתוצרת חברות מוכרות. כך, למשל, יש לו בלמים של ברמבו ומערכת ABS ניתנת לניתוק תוצרת בוש; מזלג קדמי מתכוונן באופן מלא תוצרת חברת מרזוקי; ובולם אחורי מתכוונן לעומס קפיץ ושיכוך החזרה תוצרת ביטובו.

עבור מי שרוצה, יש גם גרסת ספיישל (תמונה בראש הידיעה). היא מגיעה עם לוחית מספר מרוצים, אך לא ברור מאתר החברה מהם שאר ההבדלים בינה ובין הגרסה הרגילה. בכל מקרה, ניתן לרכוש לשתי הגרסאות לא מעט תוספות, ביניהן מתלים תוצרת אוהלינס וגלגלי שפיצים במקום גלגלים יצוקים.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד