אם.וי אגוסטה לחובבי פורמולה 1: F4 LH44

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
החברה האיטלקית מוציאה F4 בגרסה מוגבלת בשיתוף עם לואיס המילטון

יצרנית האופנועים אם.וי אגוסטה מציגה דגם בייצור מוגבל בשיתוף פעולה עם נהג הפורמולה 1, לואיס המילטון. הדגם החדש הוא גרסה מוגבלת בייצור של אופנוע הסופרבייק של החברה, F4.

שיתוף הפעולה בין אם.וי אגוסטה ולואיס המילטון אינו חדש. בעבר הציגה החברה האיטלקית דראגסטר RR LH44 שעוצב גם כן בעזרת הנהג הבריטי, שלוש פעמים אלוף העולם בפורמולה 1 וחובב אופנועים מושבע. עכשיו מגיע תורו של אופנוע הסופרבייק של החברה, F4.

אם.וי אגוסטה הציגו לאחרונה גם את מחלקת RVS לאופנועים מיוחדים ואף קיבלה תזרים מזומנים ממשקיע חיצוני, כך שהיינו מצפים לראות דגמים חדשים בעתיד הקרוב. עד אז נראה כי החברה עסוקה לסחוט את הדגמים הקיימים ככל הניתן ואנו מקווים כי זה לא יימשך עוד זמן רב , שכן מקורותיו של F4 נעוצים בסוף שנות ה-90.

הייחודיות של האופנוע החדש היא בעיקר קוסמטית עם מאפיינים שנקבעו יחד עם המילטון. האופנוע הוא למעשה F4 RC שצויד בקיט המרוצים של החברה. דוד פליטה בודד מתחת לזנב האופנוע תוצרת SC Project, כפי שניתן לראות באופנוע של החברה המתחרה באליפות הסופרבייק העולמית, מסייע  להפיק כעת מהמנוע 212 כ"ס. המתלים תוצרת אוהלינס, NIX 30 מלפנים ובולם אחורי TTX 36 צבועים בשחור.

כאמור, שאר השינויים הם בעיקר קוסמטיים. הפיירינג עשוי סיבי פחמן וצבוע בצביעה אדומה ייחודית בשם candy apple red עם נגיעות צבע שחור שמגיעות עד לזנב הצבוע בשחור ומשתלבת עם שלדה צבועה בלבן. גם המנוע צבוע שחור והמשקף הקדמי כהה. המושב כעת עשוי אלקנטרה וניתן למצוא חלקים רבים שנחרטו במיוחד לאופנוע כמו פקק מיכל הדלק, בורג הגלגלי האחורי שגם צבוע אדום ועוד. חדי העין יבחינו בכיתוב על הצמיגים, עם שם האופנוע, שיוצרו במיוחד עבור האופנוע על ידי פירלי.

שמו של הדגם, LH44, הוא שילוב של ראשי התיבות של שמו של לואיס המילטון ומספר המרוצים שלו, 44. האופנוע ייוצר בכמות מוגבלת של 44 אופנועים בלבד, כשהרוכשים המאושרים ייפרדו מ-50,000 אירו עבור האופנוע הייחודי.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד