אל תפתחו את הסטורי: רוכב בריטי נאסר לאחר שהעלה סרטון ווילי לאינסטגרם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
בית המשפט בבריטניה הרשיע את הרוכב בעבירת מטרד ציבורי, לאחר שהוביל קבוצה של 60 אנשים לרכיבת פעלולים. הוא זוהה באמצעות האינסטגרם

הצעירים שבינינו אוהבים את רשת האינסטגרם, הרשת החברתית הויזואלית שהיא אחת מהפופולאריות ביותר כיום. אנחנו משוויצים שם בכלים שלנו, צופים בפעלולים מארצות רחוקות ולומדים איך לשפצר חלק כזה או אחר באופנוע. אבל, בפעם הבאה שאתם מעלים סרטון, דעו לכם שזה יכול להיגמר במאסר.

זה מה שקרה לרוכב בשם בן נלמס מבריטניה אשר הוביל לפני כשנה, ביולי 2017, קבוצה של 60 רוכבים ברחובות העיירה בדפורד. קבוצת הרוכבים לא התכנסה לטיול סוף שבוע רגוע אלא לרכיבת פעלולים ברחובות העיר, וכדי להימנע ממעצר או מפגש לא נעים עם רשויות החוק – הם הורידו את מספרי הזיהוי מהכלים שלהם.

אלא, שחלק מהם צלמו את האירוע והעלו אותו לאינסטגרם. הסרטון לא זמין כעת ברשת החברתית, אך בזכותו הרשיע בית המשפט הבריטי את נלמס בעבירה של מטרד ציבורי. לפי הדיווחים ב-BBC, נלמס נשלח ל-15 חודשי מאסר ורישיונו נשלל לשנה וחצי.

״הם רכבו בקבוצה גדולה, הן על הכבישים הציבוריים והן על המדרכה״, סיפר לתקשורת התובע במשפט, עורך הדין אליסון גין. הם ביצעו תרגילי ווילי, הורידו את הידיים מהכידון, וכתוצאה מרכיבה זאת נהגים רבים נאלצו לעצור. הם רכבו לעבר עוברי אורח, ובעטו במכוניות שבחלקן אף היו ילדים״.

כדי לזהות את הרוכבים המעורבים, המשטרה הבריטית השתמשה ביחידה מיוחדת המכונה ״היחידה לזיהוי ברשתות חברתיות״. לפי הדיווחים, היחידה המדוברת הצליחה לחלץ קבצים מהטלפון של נלמס, שהוכיחו כי הוא הוביל את אותה רכיבה פרועה. מלבד נלמס, רוכב נוסף בשם קיין דיוויס נשלח לשבעה חודשי מאסר וחצי.

אנחנו מן הסתם לא מעודדים רכיבה פראית שכזו, אך בלי קשר לכך, בפעם הבאה שאתם חושבים לשתף סרטון שלכם ברשת, קחו בחשבון שהאח הגדול יכול צפות בו.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד