אינדיאן על האש

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אוהבים אופנועים? אוהבים בשר על האש? אינדיאן מציגה אופנוע חד-פעמי שמשלב בין השניים

מפגשי האופנועים הגדולים בארה"ב משלבים בים המון מנועים גדולים ומבמבמים, טונות של ניקלים מבהיקים, גברים מגודלים ומקועקעים בבגדי עור, המון בירה וגם… בשר. כן, אנחנו מודעים שמשפט הפתיחה נוטף מסטריאוטיפים וכמובן שיש הרבה יוצאים מן הכלל בכלל הגדול, אבל גם יצרניות האופנועים האמריקאיות יודעות בדיוק מי קהל היעד המסורתי שלהן, ולכן לא מהססות לפנות אליהם בגובה הניקלים.

לקראת מפגש הרוכבים הגדול בסטורגיס, דרום דקוטה, שיפתח מחר ויערך 10 ימים ברציפות חשפה אינדיאן אופנוע מיוחד שאמור למשוך אליו את תשומת הלב והבטן של עשרות אלפי המבקרים, זאת בזכות העובדה שמחובר אליו גריל גדול לצליית בשר.

את האופנוע בנה בונה האופנועי ת'ור דרייק מסדנת See See Motorcycles על בסיס אינדיאן ספרינגפילד Dark Horse. לאופנוע מחוברת סירה תואמת שעלי מותקן גריל פחמים מקצועי גדול ממדים של חברת טרייגל המתמחה בייצור גרילים, והוא בנוי כך שניתן להשתמש בו גם בזמן רכיבה, אם כי לא היינו ממליצים על כך (אלא אם אתם מעדיפים להיות הבשר החרוך על האספלט). הגריל כולל מכסה מתקפל, מדפים לאביזרים וגם צמד ארובות המעוצבות כמפלטי אופנוע כדי לתעל את העשן מצליית הבשר.

האופנוגריל יוצג כאמור במפגש האופנועים בסטורגיס בדוכן אינדיאן שם יהיה ניתן לא רק להסתכל עליו, אלא גם לטעום.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד