אינדיאן מציגה: שעון במהדורה מיוחדת כמחווה לברט מונרו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יצרנית האופנועים האמריקאית משיקה באוסטרליה שעון יוקרתי במהדורה כמחווה לרוכב האגדי ברט מונרו, שרק 1967 יחידות ממנו ייוצרו

אם אתם חובבי אופנועים בטח כבר שמעתם על ברט מונרו, שבגיל 68 לקח את אופנוע האינדיאן סקאוט אותו שיפר בביתו בניו זילנד כדי לשבור שיא מהירות באגם המלח בבונווויל. סיפורו של מונרו הונצח בשנת 2005 בסרט  The world's Fastest Indian בכיכובו של אנתוני הופקינס, שקיבע את מעמדו של ברט מונרו כאגדה.

לציון מורשתו של ברט מונרו, הציגה אינדיאן בשנה שעברה שעון ייחודי במהדורה מוגבלת של 1,967 יחידות, במחיר של כ-4,000 דולרים אמריקנים. השעון, שמיוצר על ידי החברה השוויצרית בואם אנד מאסייה, עוצב בשיתוף משפחתו של מונרו, שמת בשנת 1978. כמות היחידות שייוצרו מהשעון היא לא מקרית, שכן את שיא המהירות שלו קבע מונרו בשנת 1967, כשאופנוע האינדיאן סקאוט מ-1920, שמהירותו המרבית במקור עמדה על 89 קמ"ש, הגיע למהירות של כמעט 296 קמ"ש (ליתר דיוק 184.087 מיילים בשעה) .

ייצורו של השעון על רקע ניסיונו של בן אחיינו של ברט, לי מונרו, להיכנס בקיץ הקרוב למועדון ה-200 מיילים בשעה. הוא ינסה לעשות זאת במדבריות המלח של בונוויל, בהם קבע בשנה שעברה מהירות 191.286 מיילים בשעה.

כחלק מקידום השעון, אינדיאן אוסטרליה עורכת תחרות בעמוד הפייסבוק שלה. במסגרת התחרות, האדם שיעלה את התמונה המיוחדת ביותר בה מופיע אופנוע או מוצר אחר של אינדיאן – יזכה בשעון הנדיר ובכרטיס טיסה למלבורן, שם יערך אירוע ההשקה שלו. מלבד המחווה לברט מונרו, אינדיאן אוסטרליה וחברת השעונים השוויצרית ישיקו באותו אירוע שני שעונים נוספים – Clifton Club Scout ו-Clifton Club Chief אותם יוכלו לרכוש חובבי ורוכבי המותג.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד