אינדיאן מציגה את דגמי 2018

אינדיאן רואד מאסטר עלית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
החברה האמריקאית ממשיכה לעבות את סדרת מוצריה עם גרסאות חדשות ועדכונים

אנשי השיווק של חברת אינדיאן גאים בעצמם מאוד על כך כי לשנת 2018 יש בהיצע דגמי החברה 15 דגמים, כשאת כל הדגמים הצליחה החברה לבנות במשך חמש שנים בלבד.  לשנת 2018 רוב דגמי החברה מקבלים עדכונים קוסמטיים הכוללים אפשרויות צביעה חדשות או גווני עור שונים, אך יש גם דגמים חדשים.

הדגמים השונים של החברה עדיין מבוססים על אתן המשפחות, כך שאין למעשה דגם חדש לגמרי ו-15 הדגמים המדוברים הם בעיקר וריאציות לדגמים הקיימים. בנוסף לסקאוט בובר, שהציגה החברה לא מזמן, יש עדכונים נוספים. בסדרת המידסייז, סקאוט 2018 יצויד במושב ורגליות מורכב כסטנדרט כשגם המזלג הקדמי שודרג.

אינדיאן סקאוט מצויד במושב ורגליות מורכב

גרסאות נוספות מצטרפות למשפחת דגמי רואד מאסטר וספרינגפילד: רואד מאסטר עלית (בתמונה בראש הידיעה) הוא גרסה יקרה ומוגבלת בייצור בצביעה ייחודית וסמלים עשויים זהב על מיכל הדלק. מנגד, ספרינגפילד מגיע כעת בגרסת דארק הורס זולה יותר בצביעה שחורה כפי שמוצעת בסדרות צ'יף וצ'יפטיין.

ספרינגפילד דארק הורס

בסדרת דגמי צ'יפטיין בוצע פיצול כך שדגם צ'יפטיין הסטנדרטי מגיע כעת עם עם כנף קדמית פתוחה ובצבע אפור בלבד. צ'יפטיין קלאסיק הוא למעשה דגם צ'יפטיין שהיה קיים עד כה, עם הכנף המסורתית המכסה את הגלגל הקדמי ובמספר אפשרויות צביעה. צ'יפטיין דארק הורס הצבוע בשחור גם כן מצויד כעת בכנף קדמית פתוחה ומצויד מעתה במערכת RideCommand עם מסך מגע השולט במערכות האופנוע.

אינדיאן צ'יפטיין

כאמור, שאר דגמי החברה מקבלים בעיקר עדכונים קוסמטיים.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד